-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - 16 hours ago
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - 18 hours ago
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - 18 hours ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - 20 hours ago
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - 20 hours ago
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 23 hours ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 23 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 23 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - apr 30, 2024
-
ILO: Obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa - apr 30, 2024
Petnaest bh. inženjera kreira alate kojim se izrađuju vanjski dijelovi za Audi, BMW i VW
Iako mala i zemlja u postratnoj tranziciji, Bosna i Hercegovina ima veliki broj stručnjaka koji su priznati u mnogim međunarodnim kompanijama.
Jedan takav primjer je i firma „InterEngs” iz Sarajeva, čijih 15 inženjera mašinske struke aktivno radi za njemačku autoindustriju.Kemal Likić, direktor „InterEngsa”, objasnio je da momci iz firme kojom rukovodi, potpuno ravnopravno učestvuju u nastajanju vanjskih dijelova Audija, BMW-a, Wolksvagena…, sa inženjerima iz drugih, mnogo razvijenijih zemalja.U Sarajevu, preciznije, nastaju idejna rješenja za alate uz pomoć koji se kasnije izrađuju luksuzne obline na skupocijenim četverotočkašima.
”Kada radite za tako velike kompanije, onda jedini kriteriji koji morate zadovoljiti jeste kvalitet” – kaže Likić.
”To što ovi momci rade na tako velikim projektima znači samo jedno, a to je da su u rangu svjetskog kvaliteta. Da nije tako, ne bi radili to što sada rade” – objašnjava on.
“Inter” je skraćenica od “international” odnosno “međunarodni” a “Engs” je od “inženjeri” na engleskom jeziku. Skupa, “međunarodni inženjeri” u potpunosti opravdavaju taj naziv.
”Sve što radimo ide za međunarodno tržište. Odnosno, za najveću njemačku autoindustriju” – kaže Likić.
Zanimljivo da je „InterEngs” najveći broj svojih inženjera osposobio sam. Riječ je o mladim studentima koji su završili mašinstvo na Mašinskom fakultetu u Sarajevu, a nakon toga “zanat” pekli na milionskim projektima.
”Bosna i Hercegovina je mala zemlja, i svoju šansu na međunarodnom tržištu može tražiti samo kvalitetom. Jer, kada ste najbolji u svojoj branši, onda za vas nema krize” – kaže Likić.
(mojportal.ba/Foto – Ilustracija)