-
MUP TK: Obavijest o započetom postupku izdavanja prenosivih tablica - 11 hours ago
-
Reisul-ulema u Gornjoj Tuzli: Čuvajmo Bosnu i Hercegovinu i čuvajmo jedni druge - 15 hours ago
-
Obavještenje o potpisivanju Ugovora sa korisnicima sredstava po Programu raspodjele sredstava namjenjenih za novčanu podršku samostalnim djelatnostima i privrednim društvima registrovanim na području grada Tuzle - 17 hours ago
-
Vlada TK: U pogledu plaćanja školarine samofinansirajući studenti izjednačeni sa redovnim - 17 hours ago
-
Mali princ po drugi put Mirsadu Bećirbašiću - 19 hours ago
-
Večer zikra u Gornjoj Tuzli - 20 hours ago
-
Ministar Omerović posjetio Pedagoški zavod TK: U fokusu izrada novih nastavnih planova i programa - 20 hours ago
-
Ministar Gazdić upriličio prijem predstavnicima Omladinskog šahovskog kluba ”Akademija šampiona” Doboj Istok - 20 hours ago
-
Informacija o početku radova na sanaciji trotoara u Gornjoj Tuzli i ulici Ismeta Mujezinovića - 20 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla održalo radionicu nadomjesnog govora na planinarskom domu Drenik u Živinicama - 21 hours ago
Wizz Air nakon novih mjera obustavlja letove iz i prema Tuzli
Wizz Air, najveća niskotarifna aviokompanija u Srednjoj i Istočnoj Evropi, objavila je danas da, zbog ograničenja putovanja koja su nametnuta svim inostranim letovima, obustavlja sve letove iz i prema Tuzli. Inicijalno, odluka će se primjenjivati do 30. aprila 2020. godine.
Ograničenja putovanja pojavila su se kao odgovor na širenje pandemije COVID-19. BiH je uvela stroge uslove putovanja za koje se još uvijek ne zna do kada će trajati, a iz Wizz Aira poručuju da nastavljaju pažljivo pratiti sva dešavanja.
Putnici sa rezervacijama pogođeni ovim obustavama letova automatski će biti obaviješteni putem e-maila, u slučaju da su bukirali let direktno na wizzair.com ili putem mobilne aplikacije ove aviokompanije. 120 posto prvobitne cijene koju su platili automatski će se prenijeti na WIZZ račune kupaca, a taj iznos će moći iskoristiti u naredna 24 mjeseca za kupovinu proizvoda i usluga Wizz Aira. Putnici se također mogu odlučiti za povrat gotovine, što će potrajati duže, a o svim potrebnim koracima za bankovni transfer ili prenos novca na bankovnu karticu bit će informisani u posebnom e-mailu. U ovom slučaju kupci će moći dobiti samo 100 posto prvobitne cijene. Putnici koji su letove rezervisali putem turističkih agencija, uključujući i turističke agencije putem interneta, trebali bi stupiti u kontakt sa kompanijama od kojih su kupili karte.
Wizz Air se iskreno izvinjava zbog poremećaja koje bi zabrana putovanja mogla donijeti kupcima i uvjerava ih da su sigurnost i dobrobit putnika glavni prioritet aviokompanije.
aktuelno.ba