-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 13 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 18 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 18 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 19 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 19 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 19 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 19 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 19 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 2 days ago
Vlada TK: Izmjene higijensko – epidemioloških naredbi
Današnjom odlukom Vlada je ugostiteljskim objektima za pripremanje i prodaju hrane i pića: restoranima, pizzerijama, slastičarnama, ćevabdžinicama, nargila barovima, caffe i bistro barovima, klubovima, diskotekama, kazinima, sportskim kladionicama, kafićima i restoranima u sklopu benzinskih pumpi i sl. odobrila radno vrijeme do 23.00 sata. Ipak, nakon 19 sati svi navedeni objekti su dužni obezbijediti da svi gosti u objektu moraju posjedovati negativan antigenski ili PCR test, ne stariji od 48 sati, izdat od registrovane ustanove ili laboratorije ili potvrdu o prebolovanom COVID-19, ne stariju od 6 mjeseci ili potvrdu o završenom cijepljenju.
Osim navedenog, u periodu do 19 sati objekti su dužni da se pridržavaju ranijih odredbi koje propisuju da je dopušteno okupljanje ne više od 30 ljudi u zatvorenom prosloru i ne više od 60 ljudi na otvorenom prostoru, pri čemu se sva okupljanja unutar navedenih ograničenja moraju odvijati u prostoru koji omogućava obavezni fizidku distancu od najmanje 2 metra izmedu osoba. Također, dopušteno je okupljanje ne više od 50 ljudi u zatvorenom prostoru i ne više od 100 ljudi na otvorenom prostom uz uslov da prisutni imaju negativan antigenski ili PCR test, ne slariji od 48 sati, izdat od registrovane ustanove ili laboratorije ili potvrdu o prebolovanom COVID-19, ne stariju od 6 mjeseci ili potvrdu o završenom cijepljenju
Neophodno je i da navedeni uslovi ulaska i boravka u objektima, budu istaknuti na vidno mjesto na ulazu u objekat.
Na kraju, navedeni objekti, u skladu sa već postojećim naredbama Kriznog štaba ministarstva zdravstva FBiH, dužni su obezbijediti prisustvo COVID redara. Dužnost redara je provođenje svih važećih naredbi i preporuka iz dokumenta „Preporuke za rad ugostiteljskih objekata u kontekstu COVID-19“ koje su sastavni dio svih federalnih naredbi.
Ovom odlukom Vlada Tuzlanskog kantona danas je podržala Inicijativu Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja za izmjenu Naredbe Kriznog štaba Ministarstva zdravstva Tuzlanskog kantona, a koja je proizašla sa sastanaka sa delegacijom Asocijacije ugostitelja Tuzlanskog kantona. Konačan cilj je omogućiti ugostiteljima rad, stimulisati vakcinaciju stanovništva, te snaženjem kontrole boravka u ugostiteljskim objektima utjecati na smanjenje broja oboljelih i poboljšanje epidemiološke situacije.
Danas donesena mjera primjenjuje se od danas, 11. novembra do 19.novembra 2021.godine.
aktuelno.ba