-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 5 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 10 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 10 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 11 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 11 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 11 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 11 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 11 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
U Beču 430.000 domaćinstava ne posjeduju automobil
Prema aktuelnoj analizi Saobraćajnog kluba Austrije (VCÖ), broj domaćinstava u austrijskoj prijestolnici koja ne koriste automobil je u proteklih deset godina veći za 25 posto. Posljednji podaci govore da ukupno 430.000 domaćinstava ne posjeduje automobil.
U 2010. godini taj broj je iznosio 345.000. U 2020. godini 73 posto stanovnika Beča je svakodnevno pješačilo, koristilo javni prijevoz ili biciklo, saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo.
VCÖ smatra kako postoji veliki potencijal za rast ovog postotka proširenjem biciklističke infrastrukture, poboljšanjem ponude javnog prijevoza i sukorištenja automobila ili car sharinga, i to prije svega izvan Beča, kada se automobil najviše koristi za posjete članova porodice ili izlete. Moguće je i proširenje ponude Rail & Drive, odnosno car sharing usluge na željezničkim kolodvorima.
– Gusta mreža javnog saobraćaja i lokalno snabdijevanje su glavni razlozi nekorištenja automobila. Automobil za mobilnost u Beču ne igra veliku ulogu. Drugi automobil koji u prosjeku pređe 6.400 km godišnje posjeduje samo 100.000 domaćinstava. To znači da ovi automobili nisu u upotrebi ni pola sata dnevno – objašnjava ekspert za saobraćaj Michael Schwendinger.
Prvi automobili u prosjeku pređu 12.400 km, što također znači da većinu vremena stoje na parking mjestu.