-
Počelo otklanjanje opasnog otpada iz bivšeg HAK-a - 2 hours ago
-
Održana 21. redovna sjednica Skupštine Tuzlanskog kantona - 3 hours ago
-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 1 day ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 1 day ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 1 day ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 1 day ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 1 day ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 1 day ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - 2 days ago
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - 2 days ago
U Beču 430.000 domaćinstava ne posjeduju automobil
Prema aktuelnoj analizi Saobraćajnog kluba Austrije (VCÖ), broj domaćinstava u austrijskoj prijestolnici koja ne koriste automobil je u proteklih deset godina veći za 25 posto. Posljednji podaci govore da ukupno 430.000 domaćinstava ne posjeduje automobil.
U 2010. godini taj broj je iznosio 345.000. U 2020. godini 73 posto stanovnika Beča je svakodnevno pješačilo, koristilo javni prijevoz ili biciklo, saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo.
VCÖ smatra kako postoji veliki potencijal za rast ovog postotka proširenjem biciklističke infrastrukture, poboljšanjem ponude javnog prijevoza i sukorištenja automobila ili car sharinga, i to prije svega izvan Beča, kada se automobil najviše koristi za posjete članova porodice ili izlete. Moguće je i proširenje ponude Rail & Drive, odnosno car sharing usluge na željezničkim kolodvorima.
– Gusta mreža javnog saobraćaja i lokalno snabdijevanje su glavni razlozi nekorištenja automobila. Automobil za mobilnost u Beču ne igra veliku ulogu. Drugi automobil koji u prosjeku pređe 6.400 km godišnje posjeduje samo 100.000 domaćinstava. To znači da ovi automobili nisu u upotrebi ni pola sata dnevno – objašnjava ekspert za saobraćaj Michael Schwendinger.
Prvi automobili u prosjeku pređu 12.400 km, što također znači da većinu vremena stoje na parking mjestu.