-
Vaskršnja čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle - 4 hours ago
-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - 22 hours ago
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - 1 day ago
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - 1 day ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - 1 day ago
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - 1 day ago
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 1 day ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 1 day ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 1 day ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - apr 30, 2024
Kvalitet i vrijednosti tuzlanske Solane slave se 137 godina
Jedna od najstarijih kompanija u BiH, sa bogatom i impresivnom historijom, ove godine slavi svojih 137. godina postojanja. Tuzlanska Solana kao tajnu svog uspjeha može prepisati tradiciji i konstantnoj kvaliteti koja je sve ove godine ostala nepromijenjena. Zahvaljujući nalazištu i kvalitetu sirovine (kamene rude), koja se crpi sa dubina od preko 500 m, Tuzlansku so odlikuje visok stepen čistoće koji dostiže čak 99,9 posto.
– Sto trideset sedam godina historije nosi puno promjena, ali Tuzlanska so je ostala ista. Mi smo ponosni na kvalitet i status našeg proizvoda koji krasi gotovo sve trpeze kako na domaćem tržištu, tako i u regionu. Sretni smo zbog činjenice da Solana d.d. Tuzla kontinuirano bilježi značajna povećanja obima proizvodnje i prodaje. 2019 i 2021. godina su godine koje se rado sjećamo, što po projektima kao što je Solana Innovation Challenge, tako i po rezultatima osnovnih procesa. Projekcije za 2022. godinu upućuju na to da će tekuća godina biti rekordna u pogledu realizacije obima proizvodnje i prodaje asortimana soli – ističe Bakir Smailagić, direktor tuzlanske Solane.
Solanini proizvodi se, unazad pet godina, izvoze na 18 tržišta. Svake godine Solana povećava broj izvoznih zemlja, a Srbija je najveće izvozno tržište. Iz Solane navode da je u toku 2021. godine ostvaren plasman soli od oko 45.000 tona ukupne vrijednosti 10 mil. KM. Svakodnevno se isporuči između 100 i 150 tona soli. Pored Srbije, Solana izvozi i u Hrvatsku, Sjevernu Makedoniju, Sloveniju, Kosovo, Crnu Goru, Mađarsku, Bugarsku, Rumuniju, Austriju, SAD, Njemačku, Švedsku, Australiju, Holandiju, Kanadu i Veliku Britaniju.
– Kad govorimo o Solani, uvijek u prvi plan stavljamo one koji su zaslužni za sve uspjehe ove kompanije, a to su naši uposlenici. Smatram kako su temelj svake uspješne poslovne priče upravo ljudi – motivirani kvalitetni zaposlenici. Oni su svojom stručnošću, radom i kompetencijama dali dodatnu vrijednost i omogućili dugoročan poslovan uspjeh naše kompanije. Trenutno imamo 285 zasposlenih koji stoje iza svega onoga čime se Solana može pohvaliti. Uvijek smo se trudili da privučemo, prepoznamo i zadržimo zaposlenike koji angažirano doprinose ostvarivanju organizacijske svrhe i vizije – navodi Smailagić.
Solana d.d. Tuzla već dugi niz godina dokazano baštini poslovnu filozofiju koja je u skladu sa principima društvene odgovornosti i socijalne osjetljivosti kroz podršku projektima koji su vezani za interese šire društvene zajednice. U junu je svečano otvorila prvi Showroom “SlaniFaniLand” u objektu RK Tuzlanka. Showroom kao postavka je edukativno-zabavnog karaktera i namijenjen je djeci predškolskog uzrasta, te je pogodan kao poticajno okruženje za učenje ove dobne populacije. U sklopu obilježavanja godišnjice, Solana je ovaj Showroom “SlaniFaniLand” poklonila lokalnoj ali i široj zajednici i njenim najmlađim građanima, saopćeno je iz ove kompanije.