-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - 22 mins ago
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - 3 hours ago
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - 3 hours ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - 4 hours ago
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - 5 hours ago
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 8 hours ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 8 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 8 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - apr 30, 2024
-
ILO: Obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa - apr 30, 2024
SAD: Internet kupovina na ‘Crni petak’ devet milijardi dolara
Internet kupovina u SAD-u na “Crni petak” dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.
Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.
Tokom “Crnog petka” američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa, prenosi Anadolija.
Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.
Trošenje potrošača na “Crni petak” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.
Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji “Crni petak” postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza “Cyber ponedjeljka” prošle godine.
Procjenjuje se da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u historiji.
Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto, na rekordnih 5,1 milijardi dolara.