-
Rudnik soli Tuzla kreće u velike investicije iz vlastitih izvora VIDEO - 5 hours ago
-
CIK poništio izbore na 28 biračkih mjesta u Srebrenici i 89 u Doboju - 5 hours ago
-
Tegeltija: BiH kreće u nabavku vakcina direktno od proizvođača - 5 hours ago
-
U FBIH testirano 1.928 uzoraka, Covid -19 potvrđen kod 313 osoba - 6 hours ago
-
Sastanak predsjednika Skupštine TK sa predstavnicama britanske ambasade u BiH i USAID BiH - 6 hours ago
-
Regionalna kampanja: Na Zapadnom Balkanu živimo u otrovnom oblaku - 6 hours ago
-
Udruženje “Zemlja djece u BiH”: Otvoreno pismo Vladi Federacije Bosne i Hercegovine - 6 hours ago
-
UKC Tuzla: Položeni specijalistički ispiti - 6 hours ago
-
Kreativan hobi Sanele Sarajlić iz Srebrenika, izrađuje jestive bukete - 7 hours ago
-
Ombudsmani ukazuju na značaj adekvatne reakcije na prijave seksualnog nasilja - 7 hours ago
SAD: Internet kupovina na ‘Crni petak’ devet milijardi dolara
Internet kupovina u SAD-u na “Crni petak” dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.
Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.
Tokom “Crnog petka” američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa, prenosi Anadolija.
Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.
Trošenje potrošača na “Crni petak” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.
Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji “Crni petak” postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza “Cyber ponedjeljka” prošle godine.
Procjenjuje se da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u historiji.
Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto, na rekordnih 5,1 milijardi dolara.