-
Ministarstvo obrazovanja i nauke TK podržava diplomirane pedagoge-psihologe - 14 hours ago
-
Kolegij Skupštine TK zakazao 22. redovnu i 23. sjednicu Skupštine hitnog karaktera - 15 hours ago
-
Bolji uslovi za pacijente Univerzitetskog kliničkog centra u Tuzli - 15 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a/SKP: Otkriveni počinioci više KD Prijevara, oduzeta sloboda jednom licu - 18 hours ago
-
U toku radovi na čišćenju korita rijeka Jale i Soline - 18 hours ago
-
Ministar Gazdić u radnoj posjeti biblioteci Behram-beg - 1 day ago
-
MUP TK: Održan okrugli sto „Nacrt zakona o oružju i municiji TK“ - 2 days ago
-
Održana konferencija za novinare povodom 15. tuzlanskih neuroloških susreta - 2 days ago
-
FZZZ: Javni poziv „Tražim poslodavca 2024“ biće otvoren od 13. do 15. maja - 2 days ago
-
Tokom vikenda iz saobraćaja isključeno ukupno 31 vozač, izdato 176 prekršajnih naloga - 2 days ago
SAD: Internet kupovina na ‘Crni petak’ devet milijardi dolara
Internet kupovina u SAD-u na “Crni petak” dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.
Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.
Tokom “Crnog petka” američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa, prenosi Anadolija.
Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.
Trošenje potrošača na “Crni petak” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.
Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji “Crni petak” postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza “Cyber ponedjeljka” prošle godine.
Procjenjuje se da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u historiji.
Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto, na rekordnih 5,1 milijardi dolara.