Podrška romskoj djeci u procesu obrazovanja

Spread the love
Rental Travel

Udruženje „Zemlja djece u BiH“ već godinama radi na unapređenju pristupa obrazovanju romske djece i  postizanju održivosti u istom.

Reha Centar

Ove godine, uz podršku njemačke organizacije za međunarodnu saradnju – GIZ GmBh, u okviru projekta „Socijalna uključenost – pravo a ne privilegija“ a koji je dio Regionalnog projekta „Socijalna prava za ranjive grupe“, osigurano je 13 školskih ruksaka sa priborom za romske učenike koji po prvi put sjedaju u školske klupe u OŠ „Kiseljak“.

Kompleti sadrže školsku torbu i školski pribor i to : pernica, sveske, olovke, flomasteri, geometrijski pribor, pribor za slikanje i ostalo.

Podjela školskog pribora će se održati u prostorijama OŠ „Kiseljak“, dana 02.09.2016  (petak) u 12:00_sati.

Ova aktivnost simbolično će označiti i nastavak saradnje i zajedničkog rada sa ovom školom koja je usmjerena na dodatnu podršku učenicima u savladavanju nastavnog gradiva, osnaživanju njihovih kapaciteta i razvijanju  vještina koje će im pomoći u njihovom daljem pravilnom razvoju i odrastanju, a njihovim roditeljima u jačanju kompetencija odgovornog roditeljstva. I ove školske godine, kao i prethodne, Udruženje će za sve učenike ove škole obezbijediti i besplatnu užinu.

Djelovanjem na ovaj način,  Udruženje daje i puni doprinos u implementaciji mjera iz Revidiranog akcionog plana BiH o obrazovnim potrebama Roma koje se odnose na stvaranje minimalnih uslova za uključivanje i održivost romske djece u obrazovnom procesu.

Iskreno se nadamo da ćete ovu vijest objaviti putem Vašeg medija, ali i da ćete nas počastiti prisustvom i propratiti ovaj događaj, kako bismo poslali poruku o važnosti obrazovanja kao jedinog načina izlaza iz kruga siromaštva.

Najveća nada svake zemlje leži u primjerenom obrazovanju djece.

Sve dodatne informacije možete dobiti putem e-maila: medina.telex@gmail.com , te putem poziva na telefone: 035/257-390 i 035/257-389 a kontakt osoba je: Medina Gračić.

aktuelno.ba

Komentari

Komentara

Posted In: