-
Doprinos pamćenju i sprječavanju negiranja genocida - 4 hours ago
-
U Tuzli održana 3. sjednica Ministarske koordinacije u oblasti socijalne zaštite FBiH - 4 hours ago
-
UKC Tuzla: Saopštenje za javnost - 7 hours ago
-
Čestitka premijera Halilagića povodom 9. maja - 7 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađena opojna droga, jednom licu oduzeta sloboda - 7 hours ago
-
Čestitka predsjednika Skupštine TK povodom Dana pobjede nad fašizmom, Dana Evrope i Dana zlatnih ljiljana - 7 hours ago
-
6 kafe brendova i 15 handmade čokolaterija na prvom Sajmu Kafe i Čokolade u Tuzli - 9 hours ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Svjetskog dana Crvenog krsta/križa i Nedjelje Crvenog krsta/križa - 9 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 9. maja – Dana pobjede nad fašizmom, Dana Evrope, Dana Zlatnih ljiljana - 9 hours ago
-
U Tuzli održana Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću “Bosna prije svega” - 1 day ago
Evo kako besplatno putovati u Dubai!
Neki od najpoznatijih korisnika Instagrama nedavno su uživali u besplatnom putovanju u Dubai, a jedini uvjet koji im je postavljen za ovo putovanje bio je da moraju fotografirati Dubai i te slike objavljivati na Instagramu. Uz obavljene fotografije morali su staviti i hashtagove organizatora ovog putovanja koji su im omogućili besplatno uživanje u ljepotama Dubaija – agencije Beautiful Destinations te Burj Al Araba, ‘najluksuznijeg hotela na svijetu i ikone Dubaija’.
Cilj ovog projekta bio je, kako su novinarima Business Insidera napomenuli voditelji ove agencije Jeremy Jauncey i Oliver Heartmont, ‘omogućiti jedinstveno iskustvo korisnicima Instagram zajednice’ te se pozicionirati kao jedinstveni brand kada su u pitanju putovanja i društvene mreže.
Među sretnicima koji su prošlog mjeseca (besplatno) uživali u Dubaiju bila je i Liz Eswein koja na Instagramu vodi utjecajan profil @NewYorkCity te Murad Osmann koji se proslavio objavljujući fotografije na Instagramu na kojem ga njegova djevojka ‘vodi’ za ruku po brojnim svjetskim destinacijama.
Kada su avionima s različitih destinacija širom svijeta stigli u Dubai, dočekao ih je luksuzni Rolls Royce Phantom, dobili su bon od 600 dolara za kupovinu Hermes proizvoda te su smješteni u hotel Burj Al Arab, a svatko je dobio i vlastitog konobara koji im je cijeli dan bio na usluzi. Zahvaljujući ovom projektu, neki od najpoznatijih korisnika Instagrama dobili su priliku besplatno uživati u jednom od najzanimljivijih gradova svijeta, milijuni njihovih pratitelja vidjeli su brojne fotografije s putovanja, a Dubai, Beautiful Destinations i Burj Al Araba dobili su odličnu reklamu.