-
Gradonačelnik Lugavić razgovarao s predstavnicima Fondacije Friedrich Ebert Stiftung - 18 hours ago
-
Sufinansiranje energijski efikasne i ekološke javne rasvjete u 3 općine TK - 18 hours ago
-
Osigurana sredstva za projekat psihosocijalne podrške djeci sa teškoćama u razvoju - 20 hours ago
-
Održan sastanak Organizacionog odbora u povodu obilježavanja 30 godina od osnivanja i djelovanja Organizacije porodica šehida i poginulih boraca grada Tuzle - 20 hours ago
-
Podrška poslovnim idejama mladih na području TK - 21 hours ago
-
Osnovci sa područja TK polagali eksternu maturu - 21 hours ago
-
Povoljnije obavljanje stručnog osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa branilaca i članova njihovih porodica - 21 hours ago
-
Konkurs za najbolji prozni literarni rad - 21 hours ago
-
Najava događaja u BKC Tuzla: Do kraja aprila pet događaja za sve generacije - 21 hours ago
-
Gradonačelnik Lugavić: Budimo posvećeni očuvanju prirode - 22 hours ago
Više neće biti vidljiv broj lajkova na Instagramu
Lajk je zamišljen kao simbol s kojim korisnici na društvenim mrežama pokazuju da im se određena objava, fotografija ili videozapis sviđaju, no s vremenom se razvio u nešto puno veće – za mnoge je broj lajkova postao statusni simbol, dio korisnika briše objave ako u kratko vrijeme ne dobiju dovoljan broj lajkova, a u ovo vrijeme influencera koji zarađuju veliki novac aktivnostima na društvenim mrežama, lajkovi donose novac i žive od njih. No, palac gore (ili srce, smajlić ili neki drugi oblik lajka) za mnoge stvara i veliki pritisak pa mnogi objavljuju sadržaj samo kako bi objava dobila što više lajkova, zbog čega dio mladih postaje depresivan te se stvara nekakav oblik konkurencije čak i među prijateljima.
Čini se kako je Instagram poduzeo prvi korak s kojim bi mogli riješiti ovaj problem i ovisnost o lajkovima – napravili su interni prototip novog dizajna društvene mreže u kojem je skriven broj lajkova, javlja Zimo.co. Ta brojka vidljiva je samo osobi koja objavi određenu fotografiju ili video, dok ostali ne mogu vidjeti koliko je ljudi kliknulo na “srce” ispod te objave, no mogu vidjeti korisnička imena nekih ljudi, tj. prijatelja s Instagrama koji su također lajkali taj sadržaj. Na ovu je opciju naišla inženjerka Jane Manchun Wong kada je proučavala kod aplikacije za Android te je objavila screenshot kako izgledaju objave s Instagrama bez opcije srca.
Na brojne upite iz medija, iz Instagrama su potvrdili kako je riječ o internom prototipu dizajna – napominju kako ga trenutačno još ne testiraju, no uvijek istražuju opcije s kojima bi smanjili pritisak na korisnike ove mreže. Na TechCruncheu napominju kako je Wong i ranije u kodu otkrivala neke novitete poput videopoziva na Instagramu i dodavanja glazbe u Stories, što su opcije koje je na kraju Instagram i službeno predstavio pa će biti zanimljivo vidjeti hoće li se na kraju odlučiti i za opciju skrivanja broja lajkova. Što vi mislite – smatrate li da bi se skrivanjem lajkova smanjio pritisak s velikog broja korisnika koji bi se mogli posvetiti objavljivanju kvalitetnijeg sadržaja (ne samo sadržaja s kojim žele privući lajkove) ili i dalje želite vidjeti koliko je ljudi dalo palac gore/srce objavama na Instagramu?
Bljesakinfo