-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 4 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 10 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 10 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 10 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 10 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 10 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 10 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 10 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Evo kako besplatno putovati u Dubai!
Neki od najpoznatijih korisnika Instagrama nedavno su uživali u besplatnom putovanju u Dubai, a jedini uvjet koji im je postavljen za ovo putovanje bio je da moraju fotografirati Dubai i te slike objavljivati na Instagramu. Uz obavljene fotografije morali su staviti i hashtagove organizatora ovog putovanja koji su im omogućili besplatno uživanje u ljepotama Dubaija – agencije Beautiful Destinations te Burj Al Araba, ‘najluksuznijeg hotela na svijetu i ikone Dubaija’.
Cilj ovog projekta bio je, kako su novinarima Business Insidera napomenuli voditelji ove agencije Jeremy Jauncey i Oliver Heartmont, ‘omogućiti jedinstveno iskustvo korisnicima Instagram zajednice’ te se pozicionirati kao jedinstveni brand kada su u pitanju putovanja i društvene mreže.
Među sretnicima koji su prošlog mjeseca (besplatno) uživali u Dubaiju bila je i Liz Eswein koja na Instagramu vodi utjecajan profil @NewYorkCity te Murad Osmann koji se proslavio objavljujući fotografije na Instagramu na kojem ga njegova djevojka ‘vodi’ za ruku po brojnim svjetskim destinacijama.
Kada su avionima s različitih destinacija širom svijeta stigli u Dubai, dočekao ih je luksuzni Rolls Royce Phantom, dobili su bon od 600 dolara za kupovinu Hermes proizvoda te su smješteni u hotel Burj Al Arab, a svatko je dobio i vlastitog konobara koji im je cijeli dan bio na usluzi. Zahvaljujući ovom projektu, neki od najpoznatijih korisnika Instagrama dobili su priliku besplatno uživati u jednom od najzanimljivijih gradova svijeta, milijuni njihovih pratitelja vidjeli su brojne fotografije s putovanja, a Dubai, Beautiful Destinations i Burj Al Araba dobili su odličnu reklamu.