Oštre reakcije građana na poslovnu politiku GIPS-a Tuzla

Menprom

Nismo sigurni da li ste upoznati sa krajnje lošom situacijom u kojoj se građani većine gradskih i  prigradskih mjesnih zajednica nalaze.  Danima pokušavamo pronaći razumijevanje za samovlašće monopolistički oličenog gradskog i prigradskog saobraćaja Tuzla (D.D. GiPS-a Tuzla). Nedavni nekorektni postupci novog vlasnika,  su u najmanju ruku ponizili dugogodišnje korisnike usluga GiPS-a Tuzla.
Radi se o neshvatljivim promjenama, koje su u nezavidnu situaciju dovele mnoge građane kojima je jedini prevoz na posao, fakultet te u školu upravo autobus GiPS-a Tuzla. Imajući u vidu da su na adresu ovog preduzeća stigle mnogobrojne žalbe i konstruktivne kritike, a da se na isto rukovodstvo preduzeća iz samo njima poznatih razloga u potpunosti oglušilo, nama je preostao samo ovaj način kako bi Vas upoznali s našim problemima.

Reha Centar

Takođe je poražavajuća vijest da su svi privatni prevoznici snizili karte za učenike i studente za 50 %.

Narednih nekoliko tačaka ćemo posvetiti konkretnom definisanju problema:

  • Ljetni red vožnje je, naprimjer za liniju 15 Gornja Tuzla-Tuzla, skraćen za 14 polazaka (računajući polazak i odlazak)u toku radnog dana, a da o danima vikenda i ne pričamo.

Vođeni njihovom logikom pitamo se  zašto nije smanjena cijena pokazne/mjesečne  karte i zašto se vrši direktni udar na najugroženiji sloj stanovništva, studente, tako što im se nedozvoljava mogućnost da ispunjavaju svoje fakultetske obaveze? Kada je Tuzla prestala biti Univerzitetski grad?

  • Postoji jedna kategorija karte ĐAČKA I STUDENTSKA , a ne samo đačka, a navedeni postupci zanemaruju drugu kategoriju korisnika
  • Ljetna mjesečna karta za učenike i studente je ukinuta! Plaća se puni iznos karte na skraćeni red vožnje. Navodna nemogućnost instaliranja karte na elektronske aparate nije opravdanje i iz pouzdanih izvora nam je poznato da je problem rješiv ukoliko se za isti pobrine stručnjak koji je i radio sistem.

Učenici i studenti nemaju ništa protiv da se za ta dva mjeseca uvedu kuponi kao i do sada ili da se kupi karta za juli mjesec u punom iznosu,koja će važiti i za august mjesec! Kako će biti ukoliko nekada dođe do povećanja cijena?

Takođe je poražavajuća vijest da su svi privatni prevoznici snizili karte za učenike i studente za 50 %.

  • Obaveze radnika prema poslodavcima su ugrožene tako što su im ukinuti polasci od krucijalnog značaja! Smatramo da je nedopustivo tjerati radničku kategoriju da stoje u nedogled po stanicama nadajući se nekom autobusu. Polasci koji su im ukinuti nemaju apsolutno nikakve veze s pomenutim ljetnim raspustom.
  • Ponižavajuće je saznanje da su nezaposleni prisiljeni plaćati iznos karte,koju plaćaju radnici, a dosadašnja praksa prethodnog vlasnika bila je upravo suprotna,jer je postojala posebna vrsta karte za pomenuta lica
  • Ukinuta je kategorija penzionerske karte za korisnike porodične penzije
  • Uvođenje elektronskog sistema naplate, koji je urađen bez ikakvog sluha za građane i građanke ovog grada. Nisu sprovedena istraživanja niti ankete kako bi uvidjeli potrebe korisnika. Isti slučaj je i sa korigovanjem reda vožnje. Ko može znati da korisnicima jeste ili nije potreban prevoz u određeno vrijeme?
  • Nemogućnost  kupovine pola karte za učenike i radnike , koji koriste godišnje odmore je još jedan vid zloupotrebe položaja.

Zahtijevamo da se sve odgovorne institucije i pojedinci uključe u rješavanje navedenih problema i da se pronađe adekvatno,  konkretno  i dugoročno rješenje. U protivnom, neophodno je uvođenje  novog prevoznika za prigradske mjesne zajednice, koje su naročito pogođene trenutnim stanjem!

Smatramo da ovim postupcima navedeno preduzeće krši odredbe Zakona o konkurenciji  BiH u kojima zloupotrebljava svoj dominantni položaj, a koji je definisan u članu 10 Zakona o konkurenciji BiH (Službeni glasnik BiH 48/05).

S poštovanjem,

Građanke i građani Tuzle

aktuelno.ba

 

 

Komentari

Komentara