Novi edukativno – humanitarni projekat Vlade TK i agencije „Colosseum“

Rental Travel

U okviru kampanje „Prepoznaj domaće, budi ponosan, Made in BiH“ Ministarstvo razvoja i poduzetništva i Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona su u saradnji sa marketinškom agencijom „Colosseum“ započeli distribuciju 150.000 letaka za učenike i nastavno osoblje u školama na području našeg kantona. Cilj je, u ovo predprazničko doba pozvati sve učenike, roditelje i nastavnike na kupovinu i korištenje domaćih proizvoda, te učestvovati u „nagradnoj igri“

Reha Centar

KUPI DOMAĆE BA

image description

Svi građani, a prije svega mlade osobe, su pozvani da pošalju „selfi“ fotografiju sa svojom „rajom“. Na te fotografije će agencija „Colosseum“ postaviti  logo Kampanje i objaviti na njihovoj web stranici. Fotografije i njihovi vlasnici koji nakon toga prikupe najviše „like-ova“ i „share-ova“ će zajedno sa zajedno sa organizatorima Kampanje i partnerima dodijeliti pomoć za neku instituciju ili ustanovu za koju se oni opredijele, npr. SOS dječije selo, Dom za djecu bez roditeljskog staranja, Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju i sl.

KUPI DOMAĆE BA KUPI DOMAĆE BA

Ova akcija također se promoviše i sa 2.000 vizualno prilagođenih i prepoznatljivih plakata koji će biti postavljeni u prostorijama škola i svim Bingo objektima u Tuzlanskom kantonu.

Pozivamo građane da učestvuju u ovoj humanitarno – edukativnoj „nagradnoj igri“ koju su organizirali Vlada Tuzlanskog kantona i agencija „Colosseum“.

aktuelno.ba

Komentari

Komentara