-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 7 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 13 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 13 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 13 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 14 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 14 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 14 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 14 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Novi edukativno – humanitarni projekat Vlade TK i agencije „Colosseum“
U okviru kampanje „Prepoznaj domaće, budi ponosan, Made in BiH“ Ministarstvo razvoja i poduzetništva i Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona su u saradnji sa marketinškom agencijom „Colosseum“ započeli distribuciju 150.000 letaka za učenike i nastavno osoblje u školama na području našeg kantona. Cilj je, u ovo predprazničko doba pozvati sve učenike, roditelje i nastavnike na kupovinu i korištenje domaćih proizvoda, te učestvovati u „nagradnoj igri“
Svi građani, a prije svega mlade osobe, su pozvani da pošalju „selfi“ fotografiju sa svojom „rajom“. Na te fotografije će agencija „Colosseum“ postaviti logo Kampanje i objaviti na njihovoj web stranici. Fotografije i njihovi vlasnici koji nakon toga prikupe najviše „like-ova“ i „share-ova“ će zajedno sa zajedno sa organizatorima Kampanje i partnerima dodijeliti pomoć za neku instituciju ili ustanovu za koju se oni opredijele, npr. SOS dječije selo, Dom za djecu bez roditeljskog staranja, Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju i sl.
Ova akcija također se promoviše i sa 2.000 vizualno prilagođenih i prepoznatljivih plakata koji će biti postavljeni u prostorijama škola i svim Bingo objektima u Tuzlanskom kantonu.
Pozivamo građane da učestvuju u ovoj humanitarno – edukativnoj „nagradnoj igri“ koju su organizirali Vlada Tuzlanskog kantona i agencija „Colosseum“.
aktuelno.ba