-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 27 mins ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 31 mins ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 36 mins ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - apr 30, 2024
-
ILO: Obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa - apr 30, 2024
-
Prvomajska čestitka predjsednika Skupštine TK - apr 30, 2024
-
14. Kaleidoskop festival održaće se u Tuzli od 23. do 27. jula - apr 30, 2024
-
Čestitka premijera Halilgića povodom 1. maja Međunarodnog praznika rada - apr 30, 2024
-
Gradonačelnik Lugavić organizovao tradicionalno prvomajsko druženje s djecom na Panonskim jezerima - apr 30, 2024
-
Edukacija i novi terapijski pristupi opredjeljenje su Klinike za očne bolesti - apr 30, 2024
Jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Rođendanski poklon
Napravljen je kao poklon za 75. rođendan Ferija Poršea. Samo jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Danas su svi prijatno iznenađeni činjenicom da je Porše u Ženevi predstavio “panameru sport turizmo”, odnosno karavan verziju čuvenog četvoroseda, takozvani “šuting brejk”.
Ideja, zapravo, uopšte nije nova, a “šuting brejk” modeli su pravljeni još sedamdesetih godina i to najčešće u više nego ograničenim serijama.
Isto je učinio i Porše pre više od trideset godina, kada je 1984. napravio specijalan poklon za 75. rođendan Ferija Porše. Bio je to jedan jedini primerak modela “928 šuting brejk”, zvaničnog naziva “928-4”.
Kao osnovu za konstrukciju ovakve verzije, Poršeov razvojni centar u Vejzahu uzeo je model “928 S” i produžio ga za 25 centimetara. Taj dodatni prostor je iskorišćen za ugradnju drugog reda sedišta punih dimenzija, umesto pomoćnih kod standardnog modela.
Kako bi putnici lakše seli pozadi, donekle je uspravljen B stub, a dobilo se i mnogo više mesta za glavu. U odnosu na serijske modele, razlika je bila i u tome što je ovaj rođendanski poklon dobio fiksne farove umesto iskačućih.
Porše je zadržao fabrički motor – petolitarski V8 sa 310 konjskih snaga, koji je omogućavao dostizanje maksimalne brzine od 310 km/h.
Kaošto smo već rekli, napravljen je samo jedan jedini primerak koji se danas nalazi u Porše muzeju.