-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 8 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 14 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 14 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 14 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 14 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 14 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 14 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 14 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Rođendanski poklon
Napravljen je kao poklon za 75. rođendan Ferija Poršea. Samo jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Danas su svi prijatno iznenađeni činjenicom da je Porše u Ženevi predstavio “panameru sport turizmo”, odnosno karavan verziju čuvenog četvoroseda, takozvani “šuting brejk”.
Ideja, zapravo, uopšte nije nova, a “šuting brejk” modeli su pravljeni još sedamdesetih godina i to najčešće u više nego ograničenim serijama.
Isto je učinio i Porše pre više od trideset godina, kada je 1984. napravio specijalan poklon za 75. rođendan Ferija Porše. Bio je to jedan jedini primerak modela “928 šuting brejk”, zvaničnog naziva “928-4”.
Kao osnovu za konstrukciju ovakve verzije, Poršeov razvojni centar u Vejzahu uzeo je model “928 S” i produžio ga za 25 centimetara. Taj dodatni prostor je iskorišćen za ugradnju drugog reda sedišta punih dimenzija, umesto pomoćnih kod standardnog modela.
Kako bi putnici lakše seli pozadi, donekle je uspravljen B stub, a dobilo se i mnogo više mesta za glavu. U odnosu na serijske modele, razlika je bila i u tome što je ovaj rođendanski poklon dobio fiksne farove umesto iskačućih.
Porše je zadržao fabrički motor – petolitarski V8 sa 310 konjskih snaga, koji je omogućavao dostizanje maksimalne brzine od 310 km/h.
Kaošto smo već rekli, napravljen je samo jedan jedini primerak koji se danas nalazi u Porše muzeju.