-
U Tuzli održana Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću “Bosna prije svega” - 11 hours ago
-
Promocija knjige “Vladari srednjovjekovne Bosne i njihova razdoblja” - 12 hours ago
-
Zbog teške situacije u „Kreki“ Vlada TK odgodila izvršenje sudskih presuda - 13 hours ago
-
599.000 KM za naučnoistraživački rad - 13 hours ago
-
Program obilježavanja 9. maja – Dana pobjede nad fašizmom, Dana Evrope, Dana Zlatnih ljiljana - 13 hours ago
-
Promocija knjige “Iza rešetaka ljubavi”, Kadife Tahirović Murajčić, 8. maja u BKC Tuzla - 14 hours ago
-
Objavljen Javni oglas za podnošenje prijava za odobravanje novčanih sredstava na ime subvencije kamate za rješavanje stambenog pitanja mladih - 1 day ago
-
Maj u BKC TK: Publiku čekaju koncerti, predstave, promocije, izložbe… - 2 days ago
-
Vlada Tuzlanskog kantona prisustvovala obilježavanju Dana Općine Teočak - 2 days ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 51 manifestaciju iz oblasti sporta - 2 days ago
Facebook će uklanjati oglase koji obećavaju lijek za koronavirus
Facebook će početi uklanjati sve oglase koji obećavaju lijek za koronavirus, jer se platforma bori protiv brzog širenja teorija zavjere i informacija o lažnim lijekovima koji na društvenim mrežama mogu izazvati paniku i zbunjenost.
Portparol kompanije rekao je za Forbes da će ukloniti oglase za proizvode “koji se odnose na koronavirus i stvaraju osećaj hitnosti, poput pozivanja na ograničenost zaliha ili garantovanja lijeka ili prevencije”.
Portparol je dodao da, na primjer, oglasi sa tvrdnjama poput one da maske za lice garantuju stopostotnu zaštitu od širenja virusa neće biti dozvoljeni.
Zdravstveni stručnjaci upozoravaju da širenje dezinformacija, lažni lijekovi i teorije zavjere o koronavirusu mogu uzrokovati štetu i potkopati povjerenje u zvanične institucije.
“Potrebna nam je vakcina protiv dezinformacija”, rekao je na sastanku ovog mjeseca Mike Ryan, šef programa za hitne situacije u Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji.
Iako je Mark Zuckerberg ranije nekoliko puta kazao kako Facebook ne treba da bude arbitar koji će ocjenjivati istinitost objava te da politika kompanije nije naklonjena uklanjanju oglasa, Facebook se godinama nastoji izboriti sa dezinformacijama koje se šire putem ove platforme a oblast zdravlja smatraju izuzetno osjetljivom temom, navodi Forbes.
Biznisinfo