-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 5 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 11 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 11 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 11 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 11 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 11 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 11 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 11 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Ekspertna Vlada TK prije izbora čini ono što je trebala kada je došla na vlast
Vlada Tuzlanskog kantona utvrdila je danas Nacrt Zakona o izmjenama i dopunama zakona o Vladi Tuzlanskog kantona. Razlog za donošenje ovih izmjena je uspostavljanje funkcionalnije i ekonomičnije organizacije Vlade kao kolegijalnog izvršnog organa, te pojedinih organa uprave.
Osnovna izmjena ogleda se u smanjenju broja ministarstava, a time i članova Vlade. Umjesto trenutnih dvanaest ministarstava, izmjenama se predviđa osam.
Predviđeno je da se Ministarstvo industrije, energetike i rudarstva, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Ministarstvo razvoja i poduzetništva, zbog srodnosti i povezanosti poslova i nadležnosti spoje u jedno složenije, ali funkcionalnije i kadrovski osposobljenije Ministarstvo za privredu, koje bi moglo odgovoriti zadatku stvaranja ambijenta i pružanju pomoći u rješavanju složenih problema u privredi Tuzlanskog Kantona.
Istovremeno, oblast poslova i nadležnosti turizma koje je bilo u sastavu Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja, ne bi prešlo u nadležnost novog Ministarstva privrede, nego bi zbog svoje uske povezanosti sa drugim oblastima prešlo u nadležnost postojećeg Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice. Ministarstvo za rad, socijalnu politiku i povratak i Ministarstvo zdravstva bi se spojili u zajedničko Ministarstvo za rad, zdravstvo, socijalnu politiku i povratak iz razloga što oblast zdravstvene zaštite pripada oblasti socijalne zaštite u širem smislu, a da Ministarstvo zdravstva zbog svoje manje organizacije i broja izvršilaca kao samostalno teško izvršava sve svoje nadležnosti iz ove oblasti.
Spajanje Ministarstva finansija i Ministarstva pravosuđa i uprave predlaže se iz razloga što je zakonodavna i druga nadležnost u oblasti pravosuđa u ingerencijama Federacije BiH i VSTV-a, a finansiranje rada pravosudnih organa u nadežnosti Kantona. U ovom slučaju oblast poslova uprave bi se na odgovarajući način organizirala posebnim organizacionim oblikom unutar zajedničkog ministarstva.
Finansijske procjene ukazuju da bi se usvajanjem Zakona i njegovom implementacijom došlo do odgovarajućih ušteda, usljed smanjenja broja nosilaca izvršnih funkcija (ministara), dijela rukovodećih državnih službenika, kao i dijela administrativnog osoblja. Preliminarne procjene u odnosu na postojeću sistematizaciju ukazuju na smanjenje broja radnih mjesta od oko 40 od čega 4 ministra, 4 sekretara i 4 vozača, uz procijenjeni godišnji nivo uštede od cca. 1.150.000 KM godišnje.
Ured ua informisanje Vlade TK
AKTUELNO.BA