-
Više od 500 Tuzlaka uzelo učešće u velikoj ekološkoj akciji na jezeru Modrac - 11 hours ago
-
Gradonačelnik Lugavić razgovarao s učesnicima Akademije izvrsnosti BiH - 1 day ago
-
Obilježena 32. godišnjica manevarskih jedinica policije SJB Tuzla - 1 day ago
-
Obilježeno 30 godina postojanja i rada Organizacije porodica šehida i poginulih boraca grada Tuzle - 2 days ago
-
Amila Bećirović najbolja sportistkinja Tuzle za 2023. godinu - 2 days ago
-
Održan Simpozij o plućnom zdravlju - 2 days ago
-
Obilježeno 70 godina otorinolaringologije u Tuzli - 2 days ago
-
Press konferencija boračkih saveza TK: Zahtijevamo od nadležnih bh. Institucija da osiguraju mir i sigurnost svih građana - 2 days ago
-
Gradonačelnik Lugavić podržao otvaranje Roditeljske kuće za djecu oboljelu od raka - 2 days ago
-
Saopštenje Ministarstva pravosuđa i uprave TK - apr 26, 2024
Zaštititi brend bh šljiva na tržištu
Prezentacija i izbor logotipa Marketinške asocijacije BiH šljive koja djeluje pri udruženju za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla, bila je tema sjednice članova ove asocijacije.
Na sastanku su predstavljeni prijedlozi marketing strategije Asocijacije s ciljem zaštite brenda bh. šljive na tržištu. Sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla Suad Selimović kazao je da će jedno od ponuđenih dizajniranih rješenja za logotip bh. šljive biti na pakovanjima šljive koja se izvozi na tržište EU. Po njegovim riječima, Njemačka je najznačajniji kupac bh. šljive te je prošle godine oko 64 posto izvezene šljive upravo izvezeno u tu zemlju. Također, dodao je, Rusija postaje značajan kupac voća i povrća iz BiH.
Marketinška asocijacija BiH šljive uspostavljena je u decembru prošle godine kako bi se izvršila zaštita bh. brenda za firme koje izvoze na EU tržište i Rusiju, te da se zajednički nastupi na tržištu kroz kvalitetnu marketinšku strategiju. “Prije svega potrebno je da se definira proizvod, kvalitet, pakovanje, te da se pokuša ujednačiti cijena za taj proizvod, pojeftiniti troškove distribucije i zajednički raditi na promociji identiteta bh. šljive”, ističe Selimović.
Navodi da je bilo zloupotreba bh. proizvoda, odnosno slučajeva da su se na tržištu Njemačke pojavljivale šljive iz Albanije, Bugarske, Rumunije, Poljske na čijim je pakovanjima pisalo bh. šljiva, što su kupci prepoznavali i reagovali. Selimović naglašava da inspekcije ne mogu u tim slučajevima ništa učiniti te je stoga nužno zaštititi brend. Brendiranjem bh. šljive očekuje se da će se povećati izvoz, odnosno na taj način će kupci lakše doći do pravog bh. proizvoda.
Kantonalna privredna komora Tuzla
aktuelno.ba