-
Na Sajmu Kafe i Čokolade u Tuzli zanimljivo književno druženje za najmlađe - 25 mins ago
-
U MZ Gornja Tuzla započeli radovi na sanaciji prekopavanih površina - 29 mins ago
-
U toku postavljanje zaštitne ograde duž pješačko-biciklističke staze na potezu od OŠ “Novi Grad” prema zgradi Glavne pošte - 19 hours ago
-
U UKC Tuzla uspješno obavljene transplantacije jetre i rožnice - 19 hours ago
-
Manifestacijom „Shakespeare Day“ obilježen Svjetski dan knjige i autorskih prava - 2 days ago
-
U srijedu promocija knjiga prof. Mehmedalije Hadžića - 2 days ago
-
U Gradskoj upravi upriličen prijem za ambasadora Velike Britanije NJ.E. Julian Reilly - 2 days ago
-
Sanacija posljedica prošlogodišnjih poplava u Teočaku - 2 days ago
-
50.000 KM za razvoj i unaprjeđenje javne tržišne infrastrukture - 2 days ago
-
Utvrđeni kriteriji za raspodjelu 2,1 milion KM za podršku sportu VIDEO - 2 days ago
Zaštititi brend bh šljiva na tržištu
Prezentacija i izbor logotipa Marketinške asocijacije BiH šljive koja djeluje pri udruženju za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla, bila je tema sjednice članova ove asocijacije.
Na sastanku su predstavljeni prijedlozi marketing strategije Asocijacije s ciljem zaštite brenda bh. šljive na tržištu. Sekretar Udruženja za poljoprivredu i prehrambenu industriju Kantonalne privredne komore Tuzla Suad Selimović kazao je da će jedno od ponuđenih dizajniranih rješenja za logotip bh. šljive biti na pakovanjima šljive koja se izvozi na tržište EU. Po njegovim riječima, Njemačka je najznačajniji kupac bh. šljive te je prošle godine oko 64 posto izvezene šljive upravo izvezeno u tu zemlju. Također, dodao je, Rusija postaje značajan kupac voća i povrća iz BiH.
Marketinška asocijacija BiH šljive uspostavljena je u decembru prošle godine kako bi se izvršila zaštita bh. brenda za firme koje izvoze na EU tržište i Rusiju, te da se zajednički nastupi na tržištu kroz kvalitetnu marketinšku strategiju. “Prije svega potrebno je da se definira proizvod, kvalitet, pakovanje, te da se pokuša ujednačiti cijena za taj proizvod, pojeftiniti troškove distribucije i zajednički raditi na promociji identiteta bh. šljive”, ističe Selimović.
Navodi da je bilo zloupotreba bh. proizvoda, odnosno slučajeva da su se na tržištu Njemačke pojavljivale šljive iz Albanije, Bugarske, Rumunije, Poljske na čijim je pakovanjima pisalo bh. šljiva, što su kupci prepoznavali i reagovali. Selimović naglašava da inspekcije ne mogu u tim slučajevima ništa učiniti te je stoga nužno zaštititi brend. Brendiranjem bh. šljive očekuje se da će se povećati izvoz, odnosno na taj način će kupci lakše doći do pravog bh. proizvoda.
Kantonalna privredna komora Tuzla
aktuelno.ba