-
Saopštenje Ministarstva pravosuđa i uprave TK - 32 mins ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađeno i oduzeto oko 9 kg droge, jednom licu oduzeta sloboda - 1 day ago
-
BKC Tuzla: Prva repriza predstave za djecu „Pipi Duga Čarapa” u petak 26. aprila - 1 day ago
-
U radnoj posjeti Upravi policije boravili međunarodni policijski atašei i predstavnici delegacije Evropske Unije - 1 day ago
-
Praznik rada: Neradni dani su 1. i 2. maj - 1 day ago
-
O realizaciji Altas Partnerskap programa razgovarano u kabinetu ministra Omerovića - 1 day ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Uspješno okončana kampanja “Poštuj život, ne oružje” FOTO - 1 day ago
-
Objavljen Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja - 1 day ago
-
Otvoren poziv za apliciranje iz Fonda raspoloživog za podršku investicijama iz dijaspore „Lokalni dijasporski investicijski fond“ - 1 day ago
-
Poziv na akciju čišćenja i druženje na obali jezera Modrac u nedelju, 28. aprila - 1 day ago
Njemačka traži 100.000 novih radnika
Unatoč tome što se sve češće spominje usporavanje gospodarstva prve sile Europske unije, Njemačke željeznice očajnički traže osoblje. Odlazak u mirovinu Prema trenutnim procjenama ta će kompanija kroz sljedećih pet godina morati zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika, piše Bild.
Glavni razlog kadrovskog pojačanja krije se u činjenici da mnogi aktualni zaposlenici uskoro odlaze u mirovinu. Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Njemačkih željeznica, govori da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika.
Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine. Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mjesta, prenosi Jutarnji list. Njemačke željeznice trenutno, prije svega, traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inžinjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti ‘preciznije’ i ‘robusnije’, kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.
Kolika je prosjećna plaća u tom sektoru?
To ovisi o vrsti posla. U kompaniji je trenutno angažirano čak 500 različitih zanimanja, među kojima su i kuhari, urednici, inžinjeri i IT stručnjaci. Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 eura, no njihova plaća može doseći i 50.000 eura. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 eura godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 eura godišnje.
Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura. Graditelji pruga prosječno uprihode do 42.000 eura bruto, a njihova plaća ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju plaću koja se može popeti i do 52.000 eura, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta. – Prenosibljesak.info
aktuelno.ba