-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađeno i oduzeto oko 9 kg droge, jednom licu oduzeta sloboda - 17 hours ago
-
BKC Tuzla: Prva repriza predstave za djecu „Pipi Duga Čarapa” u petak 26. aprila - 17 hours ago
-
U radnoj posjeti Upravi policije boravili međunarodni policijski atašei i predstavnici delegacije Evropske Unije - 18 hours ago
-
Praznik rada: Neradni dani su 1. i 2. maj - 19 hours ago
-
O realizaciji Altas Partnerskap programa razgovarano u kabinetu ministra Omerovića - 19 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Uspješno okončana kampanja “Poštuj život, ne oružje” FOTO - 19 hours ago
-
Objavljen Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja - 20 hours ago
-
Otvoren poziv za apliciranje iz Fonda raspoloživog za podršku investicijama iz dijaspore „Lokalni dijasporski investicijski fond“ - 20 hours ago
-
Poziv na akciju čišćenja i druženje na obali jezera Modrac u nedelju, 28. aprila - 20 hours ago
-
Parne lokomotive sa TK u funkciji razvoja lokalnog turizma - 20 hours ago
Možete li pogoditi koliko vrijedi Teslin logo?
Nemali broj proizvođača automobila muku muči s financijama, no ničiji novčani problemi nisu toliko eksponirani kao Teslini
Proizvođač električnih automobila iz Palo Alta praktički od osnutka, u posljednjih 15 godina, nije završio poslovnu godinu s dobiti.
To ih nije spriječilo da se značajno razviju priljevom kapitala izvana, no sad je prvi čovjek Tesle, Elon Musk, obećao kako će do kraja godine kompanija ostvariti profit, te kako im financijske injekcije više neće biti potrebne.
Financijski analitičari skeptični su, posebice nakon što je Tesla ponovno promašila planirani cilj proizvodnje 6.000 primjeraka Modela 3 tjedno.
Automotive News piše kako su se pojedinci čak bacili na računanje vrijednosti imovine koju bi Tesla mogla založiti u svrhu osiguravanja kreditne linije.
U Teslinom vlasništvu obje su tvornice automobila i baterija – Fremont i Gigafactory, no također i logo koji vrijedi milijarde dolara. Tesla ne bi bila prva kompanija koja je založila vlastiti logotip kako bi dobila jeftini kredit s niskom kamatnim stopom. Na ovaj potez odlučio se Ford u jeku krize hipotekarnih kredita.
Za kultni plavi oval Ford je dobio 8 milijardi dolara, te iz financijske stiske uspio izaći kao pobjednik, dok su GM i Chrysler morali posegnuti za predstečajnom nagodbom, takozvanim ‘Chapter 11’.
Hitin Anand, analitičar CreditSightsa vjeruje kako bi Teslin logo mogao biti procijenjen na polovicu ove vrijednosti, što bi američkom proizvođaču koji svake minute sprži oko 7.500 dolara, moglo produžiti životni vijek bar do kraja 2019.
tportal