Svoju predizbornu kampanju Jasmin Imamović i GO SDP Tuzla počeli su onako kako su proteklih godina i vladali, zloupotrebom javnih dobara.
Danima prije zvaničnog početka predizborne kampanje, sva značajnija mjesta u Tuzli bila su oblijepljena džambo plakatima. Na njima su se, bez ikakve potrebe, reklamirala tuzlanska javna preduzeća, s porukom da su to istinske vrijednosti grada Tuzle. Da je bila u pitanju tek priprema terena pokazao je početak predizborne kampanje, kada su na istim tim pozicijama osvanuli SDP-ovi plakati sa davno urađenim projektima (Panonska jezera, zgrada Baroka i nedovršeni stadion „ Tušanj“) i plakatima „ umornog“ gradonačelnika. Naravno, nema fotografija projekata urađenih u mandatu 2012. -2016. godina jer jednostavno, nisu realizirani kao npr. Poslovna zona „ Kreka-sjever“.
Dakle, na pozicijama koje su preplaćene i na kojima su se reklamirala javna preduzeća, osvanuli su SDP-ovi plakati što predstavlja klasičan primjer izvlačenja novca iz javnih preduzeća za potrebe vođenja predizborne kampanje. To je još jedna u nizu zloupotreba položaja od strane gradonačelnika Imamovića, ali i od uprava javnih preduzeća, koje su dozvolile da se imovina građana stavi u funkciju kampanje jedne političke partije.
Panonska jezera, Komunalac, Vodovod i sva druga javna preduzeća i ustanove niti su građena niti održavana SDP-ovim parama, pa ih zbog toga nemaju pravo tretirati kao privatno vlasništvo.
Ta preduzeća su vlasništvo svih građana ovog grada koji od uprava ovih preduzeća očekuju samo jeftinu i kvalitetnu uslugu, a ne da se njihovi kapaciteti stavljaju u funkciju predizborne kampanje jedne političke stranke.
Samo na taj način građani mogu povjerovati da je Tuzla zaista grad „ Za sve nas“, a ne za privilegovane pojedince i jednu političku stranku.
GO SDA Tuzla