Kampanja „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ dobila je podršku i u Banovićima. Riječ je o zajedničkom projektu Vlade Tuzlanskog kantona i marketinške agencije „Koloseum“ koja za cilj ima podizanje svijesti građana da vlastitim odabirom domaćih proizvoda doprinose razvoju domaće privrede.
„Cilj kampanje jeste da pokušamo mijenjati svijest građana, da pokušamo objasniti kako se stvara i povećava bruto nacionalni dohodak, kako se pune budžeti, kako se finansiraju zdravstveni sektor, školstvo i druge javne potrebe građana“ izjavio je premijer Kantona Bego Gutić.
U Bosni i Hercegovini su i ranije vođene slične kampanje, ali one u konačnici nisu dale željeni rezultat. Prema riječima premijera Gutića, njihov glavni nedostatak je što nisu bile stalni projekat i što su trajale onoliko dugo koliko je bilo novca za njihovo finansiranje.
„Dosadašnjim kampanjama je nedostajalo upornosti. Ono što mi želimo sada uraditi jeste uključiti jednu širu društvenu zajednicu počev od nas u Vladi Kantona, preko načelnika lokalnih zajednica, općina, obrazovnog sektora, akademske zajednice, i td.
Općinska vlast u Banovićima i okupljeni privrednici podržali su aktivnosti Vlade.
„Ova kampanja će imati punu podršku Općine Banovići. Mi ćemo uključiti sve naše resurse da Kampanju prezentiramo i da dođemo do svakog građanina na području naše općine“ istakao je načelnik općine Midhat Husić.
„Kao privrednik svakako da podržavam ovu kampanju uz opasku da kupovina domaćeg ne znači samo kupovina domaćih proizvoda, nego i domaćih usluga. Tu prije svega mislim na usluge iz oblasti elektro i metalske industrije“ rekao je generalni direktor Elektroremont d.d. Banovići Kazaver Bečić.
Kampanja „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ zvanično će započeti polovinom ovog i trajat će naredna četiri mjeseca, nakon čega će uslijediti procjena rezultata.
aktuelno.ba