Novi motori su vrlo štedljivi – 2.2-litarski dizel tako sada troši samo 4 l/100 km. Dizajn je osjetno agresivniji i ima više sportskog duha. Posuđen je od nove S-klase i aktuelne A-klase. Sigurnosni sistemi još nisu viđeni u automobilu srednje klase.
Kupac prema želji može odabrati i zračni ovjes, a u ponudi su i dva različita prednja dijela, uobičajena verzija sa zvijezdom na poklopcu motora te Exclusive koja ima veliku zvijezdu na maski.
U skladu sa trendovima, C-klasa je osjetno olakšana i teži 100 kg manje, uprkos činjenici da je osjetno narasla. Naime, nova C-klasa je 10 cm duža i 4 cm šira od prethodnika što je uz međuosovinski razmak duži za 8 cm rezultiralo sa mnogo više prostora u unutrašnjosti. U prtljažnik stane 480 litara.
Poput vanjskog, i unutrašnji se dizajn oslanja na onaj u S-klasi, a oprema je već od osnovne verzije vrlo opsežna. Mercedes se hvali i rekordno dobrom aerodinamikom te najnižim nivoom buke u klasi. Ponuda motora je za sada skromna.
Tu su tek dva benzinca i jedan dizel model. Osnovni benzinac zapremine 1.6 litara ima 156 KS, jači dvolitarski benzinac 184 KS, a 2.2-litarski dizel 170 KS.
Međutim, paleta motora će ubrzo nakon početka prodaje biti proširena brojnim novim motorima. Tako će dizeli na kraju razvijati između 115 i 204 KS, dok će se ponuda benzinaca kretati od 156 do 333 KS. Sportska AMG verzija stiže krajem 2014. Zanimljivo, samo jedan model u ponudi će biti šesterocilindraš, sve ostalo su četverocilindraši.
Cijene se kreću u rasponu od 40 (benzinac) do 45.000 eura (dizelaš).
(24sata.hr/aktuelno)