5 savjeta za organizovanje najbolje korporativne proslave

Spread the love
Menprom

Nezavisno od prirode razloga iz kog želite da održite korporativnu proslavu, postoje pravila koja se tokom same organizacije moraju detaljno ispoštovati. Što se atmosfere tiče, treba da pronađete način da izbalansirate između poslovnog i opuštenog događaja, kako bi se održao ugled same firme.

Reha Centar

Zato smo odlučili da vam olakšamo i u par koraka objasnimo kako da budete sigurni da ste se dobro organizovali. Da biste saznali koje sve to korake treba pratiti prilikom organizacije poslovnih proslava, pročitajte ostatak našeg teksta.

#1 Pronađite savršeno mjesto – zanimljiv prostor za organizovanje poslovnih proslava

U zavisnosti od tematike proslave i da li je ona vezana za slavlje povodom godišnjice firme, lansiranja novog projekta ili proizvoda ili je u pitanju team building, prostor će se izabrati prema afinitetima rukovodilaca.

Ukoliko vam je lakše da za organizovanje poslovnih proslava angažujete agenciju kada je u pitanju izbor prostora ili bilo kog drugog koraka u sklopu angažovanja, možete to i učiniti, te donekle olakšati sebi.

S tim u vezi, ukoliko je u pitanju veća proslava, možete se potruditi oko nalaska nekog elegantnijeg restorana. Međutim, ukoliko je team building u pitanju, prostor treba da bude zanimljivije prirode, te bi odgovarao ili kafić ili iznajmljivanje vikendice za provod sa društvom.

#2 Preračunajte broj zvanica i budžet na raspolganju – bitno radi daljeg organizovanja

Zvanice možete preračunati tako što saberete sve kolege, te se raspitate ko je od njih zainteresovan za ovakav vid zabave. Kada utvrdite okviran broj ljudi, možete se detaljnije raspitati o budžetu koji je kompanija u mogućnosti da priušti. Oko svega ovoga treba da se konsultujete sa finansijskim sektorom kompanije ili sa svojim poslodavcem.

Tako ćete znati kakav prostor, odnosno uslugu možete pružiti kolegama. Kada preračunate taj detalj, moći ćete mnogo lakše da osmislite ostatak dešavanja ovog događaja.

#3 Oformite svoj tim za organizaciju događaja – podjela uloga na najbolji način

Organizacija velikog događaja poput proslave u firmi nije lagan posao, te bi bilo dobro da se podijeli na ekipu od nekoliko ljudi kako se jedna osoba ne bi preopteretila.

Tim ne bi ni trebalo da bude preterano brojan, kako se ne bi napravlia zbrka oko podele dužnosti. Ono što bi definitivno trebalo da posjeduje jeste menadžer projekta koji će voditi i nadgledati čitav tim i njegov napredak.

Ukoliko se radi o prilično uskom broju ljudi koji čine tim, dozvolite jednoj osobi da obavlja više uloga. Na taj način će za svakoga biti dovoljno posla, ali niko neće biti preopterećen.

#4 Napravite listu sponzorstava – kompanije sa kojima vaša firma sarađuje

Možete da, prije svega, napravite listu ciljnih sponzora za koje ste zainteresovani i za koje želite da podrže vaš događaj. Lista nastaje tako što se izvrši detaljno istraživanje vezano za svaku od poželjnih kompanija.

Imajte na umu da je sponzorstvo dvosmerni dogovor. Zato pokušajte da izdvojite neki od načina na koji biste vi njima mogli da pomognete, te razlog iz kog bi oni želeli da izaberu upravo vašu firmu. Ukoliko se fokusirate isključivo na svoju korist potraga za sponzorom će trajati mnogo duže.

Najbolje bi bilo da pokušate da nađete sponzore koji: već imaju iskustva u ovom poslu, razumiju vrijednost sponzorisanja događaja i imaju sličnu ciljnu publiku kao što je vaša i nude usluge koje su komplementarne vašim potrebama. Naravno, ne mora svaka stavka da bude ostvarena, predstavljeni su idealni uslovi.

Nakon istraživanja možete prilagoditi personalizovane prijedloge sa prilagođenim sponzorksim paketima. Nemojte se libiti toga da pustite mašti na volju, te budete kreativni i ponudite jedinstvene sponzorske pogodnosti onda kada je to moguće.

#5 Određivanje muzike i fotografskih usluga – detalji koji dižu atmosferu

Kada je u pitanju muzika, tu se možete konsultovati i sa kolegama koji dolaze na proslavu, kako biste vidjeli za koju vrstu je većina. Stoga, ako želite da budete zaista sigurni da će ostlai uživati, izbor benda ili repertoara treba da bude grupna odluka, a ne samo vaša.

Fotografske usluge mogu biti vrlo povoljne, posebno ako vi ili neko od kolega poznaje osobu koja se bavi time. Ta prilika ne bi trebalo da se propusti jer će zaista svima značiti da imaju određen vid uspomene u obliku fotografije koja će im buditi lijepa sećanja.

Kao što smo mogli da primetimo, osmišljavanje ovakve vrste događaja nije nimalo jednostavno, ali, kada se sve organizuje prema zadatim pravilima i na vreme, postane dobar izvor zabave.

Nadamo se da vam je naš tekst pomogao da se bolje pripremite za ovakve prilike, te organizujete najbolji događaj ikada. Želimo vam veliki uspjeh u ovom poduhvatu, kao i najbolji provod uz muziku i zanimljive aktivnosti s kolegama!

avokado.rs /foto

 

 

 

 

 

 

 

Komentari

Komentara