Autoblog.com, cijenjeni automobilski komentatorski portal, ističe: “Ne morate biti automobilski fanatik da shvatite da se Volvo nalazi u zlatnom dobu automobilskog dizajna.“ I brojne publikacije u Velikoj Britaniji i Holandiji na sličan način slave Concept Estate, dodatno naglašavajući status ovog automobila, kao jedne od zvijezda ovogodišnjeg sajma automobila u Ženevi.
Volvo je uistinu na pobjedničkom putu sa svojim konceptnim automobilima, jer je pored posljednje nagrade za Concept Estate, već ranije Concept Coupé imenovan najboljim automobilom prošlogodišnjeg sajma u Frankfurtu, dok je Concept XC Coupé osvojio prestižnu „Eyes ON Design“ nagradu na nedavno održanom sajmu automobila u Detroitu.
Globalna pažnja prema Volvo konceptnim automobilima, sve je jača, jer svi oni daju nagovještaj potpuno nove generacije SUV modela XC90, koja stiže tokom ove godine, kao i nagovještaj izgleda svih budućih Volvo automobila.
Tri uzastopne nagrade naglašavaju dramatičnu transformaciju kroz koju Volvo prolazi, a koju nadgleda Thomas Ingenlath, stariji potpredsjednik dizajna pri Volvo Cars kompaniji. Ta je transformacija inspirisana jednostavnošću, funkcionalnošću i ljepotom, kao glavnim obilježjima skandinavskog dizajna.
Najveća snaga atraktivnog enterijera novog Volva Concept Estate jeste njegova jednostavnost. Tradicionalni prekidači i kontrole zamijenjene su velikim kontrolnim panelom u centralnoj konzoli, odnosno velikim ekranom osjetljivim na dodir po uzoru na tablet, koji na taj način Volvo unutrašnjost uvodi u 21. stoljeće.
„Osnovna ideja je organizacija kontrola i informacija na savršeno intuitivan i jednostavan način. Sve je tačno tamo gdje očekujete da bude, što vožnju čini ugodnijom, efikasnijom i sigurnijom.“ – kaže Thomas Ingenlath, stariji potpredsjednik dizajna pri Volvo Car grupaciji.
„Kada ste oslobođeni brojnih dugmadi i kontrola za rastući broj funkcionalnih opcija, to je kao da ste oslobođeni lisica. To nam je omogućilo stvaranje predivnog enterijera. Ovaj konceptni automobil prikazuje kako će korisnički interfejs biti integrisan u sljedeću generaciju naših automobila.“ – tvrdi Robin Page, direktor dizajna enterijera pri Volvo Car grupaciji.
Apple i Volvo udružili snage
Uporedo sa predstavljanjem novog enterijera i centralne konzole, Volvo Cars i Apple Inc su objavili strateško partnerstvo, kako bi vozačima Volvo automobilima omogućili korištenje Apple operativnog sistema omiljenog velikom broju korisnika.
Novi servis nazvan Apple CarPlay objedinjuje sve funkcije koje posjeduju iPad, iPhone i iPod, omogućavajući njihovo direktno korištenje u automobilu uz pomoć ekrana osjetljivog na dodir na velikoj centralnoj konzoli smještenoj u Volvo automobilu. Prvi automobil, koji će ponuditi Apple CarPlay će biti potpuno novi XC90, koji će biti predstavljen ove godine.
(klix)