Federalno ministarstvo prometa i komunikacija danas je na konferenciji za medije održanoj u sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu prezentiralo medijsku kampanju „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!“.
Ovu medijsku kampanju Ministarstvo, u saradnji sa BH Telecomom i HT Eronetom, planira provesti u periodu od 2. do 30. aprila.
Sekretar Federalnog ministarstva prometa i komunikacija Sanela Jakubović istakla je da će ova dva telekom operatera u svojim kapacitetima promovisati nekorištenje mobitela u prometu, što u konačnici treba dovesti do smanjenja saobraćajnih nesreća.
Načelnik Jedinice za sigurnost u Federalnom ministarstvu Tomislav Bojić naglasio je da su podaci o saobraćajnim nesrećama u proteklim godinama porazni, s obzirom na veliki broj smrtnih slučajeva i teško povrijeđenih osoba.
– Uzimajući u obzir istraživanja koja su provedena u zemljama Evropske unije, a koja su pokazala da je mobitel jedan od glavnih uzroka prometnih nesreća u EU, odlučili smo pokrenuti ovu medijsku kampanju. Prikazali smo kako mobitel djeluje na sve sudionike u prometu, posebno na vozače. Istraživanja su pokazala da je korištenje mobitela izuzetno opasno i mi kampanjom želimo ukazati na rizike korištenja mobitela – rekao je Bojić.
Dodao je da se danas postavlja pitanje kako je mobitel postao jedan od glavnih uzročnika prometnih nesreća, te da će se u kampanju uključiti i kantonalni MUP-ovi, odnosno policajci koji će vozačima skretati pažnju na opasnosti korištenja mobitela u toku vožnje u prve dvije sedmice kampanje.
Istakao je i da će posljednje dvije sedmice kampanje biti pojačane policijske kontrole na cestama, a posebno će se obraćati pažnja na vozače koji koriste mobitele u toku vožnje.
Predstavnica BH Telecoma Nađa Lutvikadić – Fočo kazala je da je kampanja posebno usmjerena ka mlađoj populaciji koja u dosta većoj mjeri koristi mobilni telefon, te da je „Glava gore“ ključni slogan kampanje koja za cilj ima da sačuva živote i zdravlje učesnika u saobraćaju.
Misijana Brkić – Milinković iz HT Eroneta je kazala da će ova kompanija promovirati kampanju na 20 bilboarda u Hercegovini, na lokalnim radiostanicama, a zatim i na portalima i putem društvenih mreža.
– Istraživanja ukazuju da je pet sekundi potrebno u prosjeku da se odgovori na poruku na mobitelu, ali to znači da smo pet sekundi slijepi u prometu i tu se stvara ogromna mogućnost da se dogodi nesreća. Posljedice su nesagledive i mi želimo poručiti da moramo biti sigurni i odgovorni u prometu i da se tipkanjem po mobitelu u toku vožnje ozbiljno ugrožava svoj i tuđi život – zaključila je Brkić – Milinković.
aktuelno.ba / Vlada F BiH