-
Počinju radovi na uspostavi I faze eksperimentalnog kružnog toka na raskrsnici Brčanska Malta - 9 hours ago
-
Prvi koraci u kriznim situacijama – šta uraditi nakon (teže) saobraćajne nesreće? - 12 hours ago
-
Predložena dopuna dnevnog reda 30. redovne sjednice Skupštine Tuzlanskog kantona - 12 hours ago
-
Iz štampe izašla knjiga o vjerskom životu u Gornjoj Tuzli tokom XX stoljeća - 13 hours ago
-
Strna žita zasijana na manjoj površini, ali je prinos veći za 16,82% - 13 hours ago
-
Porezna uprava FBiH: U periodu januar-august 2024. godine uplaćeno više od 5,2 milijardi KM javnih prihoda - 13 hours ago
-
UO Memorijalnog centra Srebrenica: Oštro protiv izmjena nastavnog plana i programa u Republici Srpskoj koje promovišu revizionizam i veličanje ratnih zločinaca - 13 hours ago
-
Vlada TK: Daruj krv, spasi život - 14 hours ago
-
Kantonalno tužilaštvo Tuzlanskog kantona i Finansijska policija FBiH potpisali Protokol o saradnji - 14 hours ago
-
Smrtno stradao radnik, mlađe životne dobi - 14 hours ago
Saopštenje predsjedavajuće Gradskog vijeća
Danas je održana 6. vanredna sjednica Gradskog vijeća Tuzla, na kojoj su se vijećnici elektronskim putem izjasnili o četiri tačke dnevnog reda.
U okviru prve tačke dnevnog reda razmatrana je i usvojena Odluka o izmjenama i dopunama Budžeta Grada Tuzle za period 01.01. do 31.12. 2020. godine. Rebalansom Budžeta Grada Tuzle obezbijeđeno je preko dva miliona KM za poduzimanje mjera u borbi protiv pandemije i za otklanjanje posljedica pandemije. Radi se o nabavci zaštitnih sredstvava, sredstava dezinfekcije, pomoći građanima u nabavci hrane i različitim potrebama građana. Ovo je jedan u nizu rebalansa koji će uslijediti, a koji će biti usmjereni za borbu protiv pandemije i otklanjanje socijalnih i ekonomskih posljedica pandemije.
U sklopu druge tačke dnevnog reda, vijećnici su usvojili Odluku o pojednostavljenju procesa pribavljanja dokumentacije u postupku ostvarivanja prava na jednokratne novčane pomoći iz Budžeta Grada Tuzle za vrijeme trajanja stanja nesreće uzrokovanog pojavom koronavirusa.
Na trećoj tački dnevnog reda razmatrana je i usvojena Odluka o privremenom oslobađanju plaćanja zakupnine za poslovne prostore koji su u vlasništvu Grada Tuzle. Razmatran je i usvojen zaključak-preporuka javnim preduzećima i javnim ustanovama čiji je osnivač Grad Tuzla (npr Inkubator Lipnica, BIT Centar, Centar za kulturu, itd.), da u cilju ublažavanja ekonomskih posljedica nesreće izazvane pojavom koronavirusa donesu odgovarajuće odluke o oslobađanju od plaćanja zakupnine za prostore koje iznamljuju.
Također, razmatrana je i usvojena Odluka o privremenom oslobađanju od obaveze plaćanja:
a) komunalne naknade za 2020. godinu za fizička i pravna lica, kao i za druge pravne subjekte kojima je utvrđena obaveza plaćanja komunalne naknade;
b) naknade za zauzimanje javnih površina korisnicima kojima je naredbom Federalnog štaba civilne zaštite zabranjeno obavljanje djelatnosti,
c) zakupnine za korištenje prostora u evidenciji mjesnih zajednica na prostoru Grada Tuzle,
d) naknade za korištenje taksi stajališta.
U narednom periodu Gradsko vijeće Tuzla će u skladu sa potrebama i prioritetima vezanim za stanje nesreće, raditi u kontinuitetu i donositi odluke koje su u interesu svih građana Tuzle.
aktuelno.ba