-
U toku postavljanje zaštitne ograde duž pješačko-biciklističke staze na potezu od OŠ “Novi Grad” prema zgradi Glavne pošte - 16 hours ago
-
U UKC Tuzla uspješno obavljene transplantacije jetre i rožnice - 16 hours ago
-
Manifestacijom „Shakespeare Day“ obilježen Svjetski dan knjige i autorskih prava - 2 days ago
-
U srijedu promocija knjiga prof. Mehmedalije Hadžića - 2 days ago
-
U Gradskoj upravi upriličen prijem za ambasadora Velike Britanije NJ.E. Julian Reilly - 2 days ago
-
Sanacija posljedica prošlogodišnjih poplava u Teočaku - 2 days ago
-
50.000 KM za razvoj i unaprjeđenje javne tržišne infrastrukture - 2 days ago
-
Utvrđeni kriteriji za raspodjelu 2,1 milion KM za podršku sportu VIDEO - 2 days ago
-
FMT: Radnici u trgovinama korak bliže neradnoj nedjelji - 2 days ago
-
Ambasador Velike Britanije posjetio Tuzlanski kanton - 2 days ago
Prosvjetni radnici i instituti u borbi za očuvanje kulturne baštine
Gete institut i Francuski institut u našem glavnom gradu, u saradnji sa Bošnjačkim institutom, organizirali su dvodnevni seminar za prosvjetne radnike iz 29 škola u Bosni i Hercegovini na temu: “Kulturno naslijeđe, mladi i inovacije: istaknuti značaj kulturne baštine Bosne i Hercegovine kroz umjetnički izraz”. Prezentaciju radova i predavanja imali su: dr. Susanne Braun iz Njemačke, gosp. Philippe Cieren iz Francuske, gosp. Siniša Šešum predstavnik BiH kao član komiteta UNESKO i Selma Karačević – Kapić iz Kantonalnog zavoda za zaštitu kulturno – historijskog i prirodnog naslijeđa Sarajevo.
Ekonomsko-trgovinska škola je poslala profesoricu dr. Mersadu Nuruddinu Agović koja je prisustvovala seminaru i učestvovala u radionicama za profesore. Po povratku sa seminara profesorica je prenijela utiske i podijelila učenicima zadaće. U cilju afirmacije i očuvanja kulturne baštine svoje zemlje, grada, okruženja i potrebe mladih za inovacijama, učenici su osmislili više originalnih načina prezentacije svojih kulturnih vrijednosti, od kojih je jedan, na primjer, pomoću, kofera koji bi služio kao svojevrsni ‘mini muzej’, u kojem bi se prenosili i prezentirali starinski predmeti i drugo. Također, učenici će raditi intervjue sa starijim osobama u kući i osobama koje se profesionalno bave izučavanjem i afirmacijom kulture, te bi i na taj način prenosili svoja saznanja jedni na druge.
Ovakvi projekti posvećuju pažnju i informiranja javnosti o kreativnim društvenim akcijama, njegovanju međukulturnih kontakata, podršci mnoštvu kultura na tlu Evrope, podsticaju inovacija mladih i razmjeni njihovih znanja i iskustava u oblasti nauke, kulture i umjetnosti.
A. M.