-
Počeli izbori u TK: Na 11 biračkih mjesta evidentirana kašnjenja - 30 mins ago
-
Za 7 infrastrukturnih objekata javne namjene izdvojeno 1,5 miliona KM - 2 days ago
-
20 prosvjetnih radnika primilo priznanja povodom Svjetskog dana učitelja - 2 days ago
-
UKC Tuzla: Saopštenje za javnost - 2 days ago
-
Iskrena sućut Vlade TK zbog tragedije u Hercegovini - 2 days ago
-
Vanredni sastanak u Gradskoj upravi Tuzla – Pripreme za pomoć ugroženim područjima uslijed nepogoda - 2 days ago
-
Obavještenje Gradske izborne komisije Tuzla - 2 days ago
-
Svečani početak akademske 2024/2025. na Univerzitetu FINRA Tuzla - okt 3, 2024
-
Položen kamen temeljac za izgradnju Kampusa Univerziteta u Tuzli - okt 3, 2024
-
Vlada TK: Za infrastrukturne objekte javne namjene 1,4 miliona KM - okt 3, 2024
Poziv za nezaposlene mlade ljude
- Nemaš posao?
- Nisi uključen/a u formalno obrazovanje (srednja škola, fakultet..) ili neformalno obrazovanje (kurs, trening…)?
- Imaš između 18 i 30 godina?
- Dolaziš iz Tuzle, Lukavca ili Živinica?
- Zainteresovan/a si za stipendiranu obuku do lakšeg zaposlenja?
OVO JE PRILIKA ZA TEBE!
Prijavi se za učešće u programu obuka “Sve na jednom mjestu”, u okviru kojeg će 25 stipendista i stipendistkinja usvojiti vještine neophodne za uspjeh na savremenom tržištu rada.
Program će se realizovati u periodu od septembra 2023. godine do juna 2024. godine za odabrane mlade osobe koje će potpisati ugovor o stipendiranju.
“Sve na jednom mjestu” metodologija predstavlja inovativan vid obuke mladih osoba, jer omogućava kompletan i sveobuhvatan set edukacija i stručne savjetodavne i mentorske podrške na jednom mjestu, s ciljem sticanja ili unapređenja vještina i znanja neophodnih pri zapošljavanju.
Prvi dio programa obuke podrazumijeva:
- Kurs prenosivih vještina,
- Kurs finansijske pismenosti,
- Kurs poduzetništva
- Razvoj biznis ideje i mentorsku podršku.
I TO NIJE SVE!
Program je obezbijedio i razmjenu iskustava stipendista i stipendistkinja na regionalnom nivou kroz studijske posjete radi informisanja o prekograničnom uticaju tržišta.
Nakon uspješno završenog programa obuke, stipendisti i stipendistkinje će biti u prilici da predstave stečena znanja i vještine, odnosno biznis ideje njihovih timova na Elevator Pitch događaju i povežu se sa poslodavcima.
Ukoliko biznis ideja vašeg tima bude odabrana kao jedna od tri najbolje, dobit ćete i dodatnu mentorsku podršku u vidu stručnog savjetovanja, podršku u procesu nalaženja dodatnih finansijskih sredstava i realizaciji drugih obaveza neophodnih za početak biznisa.
Više o programu obuka možeš saznati ovdje.
Ko se može prijaviti?
Ako si mlada nezaposlena osoba iz Tuzle, Lukavca ili Živinica (između 18 i 30 godina starosti) i imaš problema u pronalasku posla.
U procesu selekcije prednost će imati mlade osobe koje nisu zaposlene i ne pohađaju školu ili fakultet, dolaze iz ranjivih grupa mladih, te posjeduju osnovno znanje engleskog jezika i rada na računaru.
Kako da se prijaviš za obuku?
Jednostavno!!!
Potrebno je samo da klikneš na link i popuniš prijavni obrazac.
Prijave su otvorene do 31.07.2023. godine do 15:59 h.
Ukoliko imaš dodatna pitanja u vezi sa programom, ili ti je potrebna pomoć da popuniš prijavni formular, kontaktiraj Centar za edukaciju mladih putem telefona 030 511 565 ili CEM-ov BeeZone Biznis inkubator putem email adrese beezone@cem.ba.
Odabir stipendista/kinja
Na osnovu kvaliteta popunjenih prijava, odabrat ćemo kandidate/kinje sa kojima će biti obavljeni kratki intervjui u periodu august – septembar 2023. godine.
KLIKNI I ODABERI BOLJU PERSPEKTIVU!
Projekat „Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji“ je program koji Centar za omladinski rad (Srbija) provodi u partnerstvu sa Centrom za edukaciju mladih (Bosna i Hercegovina), Udruženjem mladih – UM Sremska Mitrovica (Srbija) i Fondacijom Tuzlanske Zajednice (Bosna i Hercegovina) u 6 općina prekograničnog regiona Republika Srbija i Bosna i Hercegovina.
Projekat je finansiran od strane Evropske Unije kroz program prekogranične saradnje Srbija – Bosna Hercegovina 2014-2020, u okviru Instrumenta pristupne pomoći (IPA II).