-
“Najduži protesti u historiji – žene Srebrenice” - 9 mins ago
-
Smanjen obim letova iskoristiti za infrastrukturne projekte i strateško planiranje - 17 mins ago
-
Iz Budžeta Grada Tuzle dodijeljeno 60.000 KM za 21 neprofitnu organizaciju - 23 mins ago
-
Intenzivirane aktivnosti na održavanju grada zbog nestabilnih vremenskih prilika - 3 hours ago
-
Program ”Dani sjećanja na žrtve genocida” od 4. do 11. jula u Vozući - 3 hours ago
-
Ministrica Bećirović u posjeti ustanovama EMMAUS-a u Srebrenici - 3 hours ago
-
Radovi na izgradnji novog igrališta u naselju Krojčica privode se kraju - 4 hours ago
-
Obavijest o potpunoj obustavi saobraćaja na raskrsnici ulica Turalibegova, Maršala Tita i Mirze Delibašića, kod zgrade MUP u Tuzli u nedjelju 07.07.2024. godine. - 4 hours ago
-
Predstavnici Grada Tuzle i Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke razgovarali o unapređenju saradnje - 6 hours ago
-
Premijer Halilagić i ministar Mehanović sa predstavnicima Misije OSCE-a u BiH, Delegacije EU u BiH i Američke ambasade razgovarali o donošenju zakonskih rješenja o slobodi mirnog okupljanja - 1 day ago
Počela kampanja o sigurnosti u saobraćaju „Koliko vrijedi tvoj život?
Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona predstavilo je danas kampanju o bezbjednosti saobraćaja na putevima na području TK. Namjera je tokom šestomjesečne kampanje pod nazivom „Koliko vrijedi tvoj život?” podići sigurnost u saobraćaju na viši nivo jer su u 2023. godini na području TK bile 3054 saobraćajne nezgode u kojima je poginulo 20 osoba dok je 1778 osoba zadobilo lake i teške povrede.
Naglasivši da situacija sa sigurnošću u saobraćaju na području TK nije zadovoljavajuća, pomoćnik ministra za saobraćaj i opće poslove Nenad Lukanović je kazao da se u TK svaki dan dogodi nešto više od 8 saobraćajnih nezgoda u kojima, gledano po strukturi, 3 osobe budu teže ili lakše povrijeđene dok je u 5 slučajeva prisutna materijalna šteta.
„Da bi preduprijedili ove brojeve Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja TK je u programu za 2024. godinu planiralo a danas krećemo sa medijskom promocijom kampanje koja traje 6 mjeseci. Kampanju smo podijeli na dva dijela: prvi dio su mjeseci jul, avgust i septembar. Taj period je specifičan jer imamo veliko povećanje motornih vozila zbog korištenja godišnjih odmora. Pogotovo je veliko povećanje korištenja motocikala, električnih romobila i bicikala. Primjetan je i jako veliki broj dolazaka iz dijaspore. Fokus u drugom dijelu kampanje, od oktobra do kraja decembra, je na ranjive učesnike u saobraćaju jer tada djeca kreću u školu“, kazao je pomoćnik ministra Lukanović.
Cilj prvog dijela kampanje je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju i negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona na pažnju i koncentraciju u toku vožnje. Također, cilj kampanje je da se skrene pažnja vozača na učestaliju pojavu motocikla, bicikla i električnim romobila na javnim cestama.
U drugom dijelu vozačima se želi skrenuti pažnja na povećan oprez na kretanje djece na javnim cestama u periodu početka školske godine, kao i na poštivanje saobraćajnih propisa u odnosu vozača prema pješacima i biciklistima kao ranjivim kategorijama učesnika u saobraćaju.
Na današnjoj press konferenciji medijima je distribuiran digitalni sadržaj čija promocija bi trebala uticati na učesnike u saobraćaju i smanjiti broj saobraćajnih nezgoda.
aktuelno.ba