Kako unaprijediti uslove rada za učenike tuzlanske osnovne i srednje muzičke škole, igralište u prigradskoj mjesnoj zajednici učiniti sigurnijim za korisnike, njegovati kulturu tijela fizičkom aktivnošću koja se bazira na radu na otvorenom, prilaz Domu mladih učiniti dovoljno atraktivnim da oni iz ove ustanove ne žele ni otići, a sve to uz ljubaznost koju posebno preferira izviđačka družina, najbolje znaju ovogodišnji junaci Tuzle!
Peti i posljednji u nizu gradova koji od sada ima svoje junake jeste Tuzla koja je završnom „Potragom za blagom”, u okviru kampanje “Budi junak svoje zajednice”, dobila nove mlade aktiviste vrijedne isticanja. Pet formalnih i neformalnih grupa odlično su detektovali problem u svom okruženju koji mogu i žele riješiti, dobili zeleno svjetlo svojih vršnjaka u Omladinskoj banci Tuzla i upustili se u još jednu lijepu priču Fondacije tuzlanske zajednice.
Nakon Lukavca, Kalesije, Srebrenika i Živinica, mladi Tuzle, uglavnom srednjoškolci, dali su primjer svima oko sebe kako se voli svoje okruženje, svoja ulica i svoj grad. Njihove težnje da svoj mikrosvijet učine boljim podržali su poduzetnici, ovogodišnje dobre vile Kampanje, koji su dokazali da se čuda dešavaju, a dobre ideje ostvaruju.
U dnevnim obilascima posjećeni su predstavnici kompanija koje sa odgovornošću posluju u zajednici: Hairstyle by Senad, Sberbank BH d.d. Sarajevo, Cosmos Commerce doo i Damfisšped koji su, nakon upoznavanja sa svim projektima, na večernjoj svečanosti odlučili svoje dukate ravnomjerno ubaciti u ćupove svih kandidata. Ipak, u konačnici, njihovi su projekti dobili ispisane čekove sa različitim iznosima jer u podršci važnu ulogu imaju individualne donacije, dukati naših vila i iznos koji je obezbijedila Fondacija tuzlanske zajednice.
Tako je projekat „Sa ljubaznosti malo pokaži da ti je stalo“ Odreda izviđača „KRIN“ dobio 1.370 KM, Neformalna grupa „Bar gravity” sa projektom „Street Workout” koji promoviše atraktivnu uličnu gimnastiku dobio podršku od 1.350 KM, a Neformalna grupa „Mladi Dobrnja” će sa 1.370 KM najmlađima ovog kraja ograditi igralište i obezbijediti tradicionalnu obuću za folklor koju nikada nisu imali. Nesebični u stvaranju boljih uslova za rad svih koji se školuju u muzičkim školama u Tuzli bili su i članovi Omladinske grupe Srednje muzičke škole kojima je 1.350 KM jedan od načina da participiraju u potrebnim sredstvima, a za uzvrat će se odužiti gradu koncertom pred sami kraj 2015. godine. Posljednja projektna ideja pripada učenicima Srednje medicinske škole u Tuzli koji su se okupili pod imenom „Tinejdžeri sa idejom”. Njihov je cilj eksterijer Doma mladih učiniti privlačnijim korisnicima njegovih usluga u čemu će im 1.360 KM svakako puno pomoći.
Realizacijom aktivnosti u Tuzli završene su sve „Potrage za blagom” koje su, kao jedna od aktivnosti kampanje „Budi junak svoje zajednice”, propagirale kulturu darivanja, radille na njenoj disperziji među mladima i učinile da sa ponosom možemo reći da aktivizam među mladima postoji iako zahtjeva puno više rada svih u bh. društvu kako bi bio na zavidnom nivou.
Ujedno, Fondacija tuzlanske zajednice se zahvaljuje svima koji su dali svoj doprinos, ma kako im se on malim činio, da ova Kampanja uspije. Treba imati na umu da pri realizaciji svake ideje sve ide puno bolje i uspješnije ukoliko smo usmjereni prema istom cilju – uspjehu. Hvala Vam što skupa sa nama zajednici želite sve najbolje!
aktuelno.ba