Vlada Tuzlanskog kantona prihvatila je Informaciju o provođenju Zakona o prijavljivanju, porijeklu i kontroli imovine izabranih dužnosnika, nosilaca izvršnih funkcija i savjetnika u Tuzlanskom kantonu Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom. Prema Informaciji, Ured je formirao je Registar koji sadrži prijave imovine i poklona zaključno sa 31.12.2022. godine, te obavio pripreme za objavu na web stranici Ureda što je i obaveza utvrđena Zakonom. Uredu je dostavljeno ukupno 658 prijava nosilaca javnih funkcija od strane samih institucija – odnosno lica ovlaštenih u samoj instituciji. Ukupno je 1646 prijava imovine i poklona nosilaca javnih funkcija podnesenih od strane samih nosilaca javnih funkcija. Ukupno su u Registru evidentirane 884 prijave imovine i poklona nosilaca javnih funkcija i 1405 prijava imovine i poklona za bliske srodnike. Ovom informacijom obuhvaćen je period koji je, a nakon početne razvojne faze Ureda, imao za cilj jednu od osnovnih Zakonom predviđenih obaveza odnosno izradu Registra. Registar još nije objavljen na web stranici Ureda isključivo iz tehničkih razloga te se njegovo objavljivanje očekuje u najskorijem roku. Nakon obrade prijava pristiglih do 31.12.2022.godine stečena je jasnija slika u pogledu ispunjavanja Zakonom propisane obaveze dostavljanja prijava imovine. Prvenstveno ovdje moramo imati u vidu prijavu imovine nosioca javnih funkcija zatečenih na funkciji u momentu stupanja Zakona na snagu i to u roku od 60 dana od dana stupanja Zakona snagu. Također, ustanovljeno je da značajan broj nosilaca javnih funkcija iz različitih razloga ne dostavlja obrasce prijave imovine i poklona popunjene na adekvatan, zakonom propisan, način a što zahtijeva dodatni angažman, ionako potkapacitiranih, kadrovskih resursa Ureda.
aktuelno.ba