-
Gradonačelnik Lugavić razgovarao s učesnicima Akademije izvrsnosti BiH - 4 hours ago
-
Obilježena 32. godišnjica manevarskih jedinica policije SJB Tuzla - 8 hours ago
-
Obilježeno 30 godina postojanja i rada Organizacije porodica šehida i poginulih boraca grada Tuzle - 11 hours ago
-
Amila Bećirović najbolja sportistkinja Tuzle za 2023. godinu - 11 hours ago
-
Održan Simpozij o plućnom zdravlju - 11 hours ago
-
Obilježeno 70 godina otorinolaringologije u Tuzli - 11 hours ago
-
Press konferencija boračkih saveza TK: Zahtijevamo od nadležnih bh. Institucija da osiguraju mir i sigurnost svih građana - 12 hours ago
-
Gradonačelnik Lugavić podržao otvaranje Roditeljske kuće za djecu oboljelu od raka - 12 hours ago
-
Saopštenje Ministarstva pravosuđa i uprave TK - 1 day ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađeno i oduzeto oko 9 kg droge, jednom licu oduzeta sloboda - apr 25, 2024
U Beču 430.000 domaćinstava ne posjeduju automobil
Prema aktuelnoj analizi Saobraćajnog kluba Austrije (VCÖ), broj domaćinstava u austrijskoj prijestolnici koja ne koriste automobil je u proteklih deset godina veći za 25 posto. Posljednji podaci govore da ukupno 430.000 domaćinstava ne posjeduje automobil.
U 2010. godini taj broj je iznosio 345.000. U 2020. godini 73 posto stanovnika Beča je svakodnevno pješačilo, koristilo javni prijevoz ili biciklo, saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo.
VCÖ smatra kako postoji veliki potencijal za rast ovog postotka proširenjem biciklističke infrastrukture, poboljšanjem ponude javnog prijevoza i sukorištenja automobila ili car sharinga, i to prije svega izvan Beča, kada se automobil najviše koristi za posjete članova porodice ili izlete. Moguće je i proširenje ponude Rail & Drive, odnosno car sharing usluge na željezničkim kolodvorima.
– Gusta mreža javnog saobraćaja i lokalno snabdijevanje su glavni razlozi nekorištenja automobila. Automobil za mobilnost u Beču ne igra veliku ulogu. Drugi automobil koji u prosjeku pređe 6.400 km godišnje posjeduje samo 100.000 domaćinstava. To znači da ovi automobili nisu u upotrebi ni pola sata dnevno – objašnjava ekspert za saobraćaj Michael Schwendinger.
Prvi automobili u prosjeku pređu 12.400 km, što također znači da većinu vremena stoje na parking mjestu.