-
Objavljen Javni oglas za podnošenje prijava za odobravanje novčanih sredstava na ime subvencije kamate za rješavanje stambenog pitanja mladih - 18 hours ago
-
Maj u BKC TK: Publiku čekaju koncerti, predstave, promocije, izložbe… - 19 hours ago
-
Vlada Tuzlanskog kantona prisustvovala obilježavanju Dana Općine Teočak - 21 hours ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 51 manifestaciju iz oblasti sporta - 21 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja romskog praznika – Đurđevdana - 21 hours ago
-
Podrška Ministarstva zdravstva TK zdravstvenim programima Specijalne olimpijade - 21 hours ago
-
Delegacija Vlade TK posjetila Bratunac - maj 4, 2024
-
Vaskršnja čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle - maj 4, 2024
-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - maj 3, 2024
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - maj 3, 2024
Njemačka traži 100.000 novih radnika
Unatoč tome što se sve češće spominje usporavanje gospodarstva prve sile Europske unije, Njemačke željeznice očajnički traže osoblje. Odlazak u mirovinu Prema trenutnim procjenama ta će kompanija kroz sljedećih pet godina morati zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika, piše Bild.
Glavni razlog kadrovskog pojačanja krije se u činjenici da mnogi aktualni zaposlenici uskoro odlaze u mirovinu. Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Njemačkih željeznica, govori da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika.
Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine. Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mjesta, prenosi Jutarnji list. Njemačke željeznice trenutno, prije svega, traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inžinjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti ‘preciznije’ i ‘robusnije’, kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.
Kolika je prosjećna plaća u tom sektoru?
To ovisi o vrsti posla. U kompaniji je trenutno angažirano čak 500 različitih zanimanja, među kojima su i kuhari, urednici, inžinjeri i IT stručnjaci. Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 eura, no njihova plaća može doseći i 50.000 eura. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 eura godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 eura godišnje.
Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura. Graditelji pruga prosječno uprihode do 42.000 eura bruto, a njihova plaća ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju plaću koja se može popeti i do 52.000 eura, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta. – Prenosibljesak.info
aktuelno.ba