-
Delegacija Vlade TK posjetila Bratunac - 1 day ago
-
Vaskršnja čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle - 2 days ago
-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - maj 3, 2024
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - maj 3, 2024
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - maj 3, 2024
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - maj 3, 2024
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - maj 3, 2024
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - maj 3, 2024
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - maj 3, 2024
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - maj 3, 2024
Možete li pogoditi koliko vrijedi Teslin logo?
Nemali broj proizvođača automobila muku muči s financijama, no ničiji novčani problemi nisu toliko eksponirani kao Teslini
Proizvođač električnih automobila iz Palo Alta praktički od osnutka, u posljednjih 15 godina, nije završio poslovnu godinu s dobiti.
To ih nije spriječilo da se značajno razviju priljevom kapitala izvana, no sad je prvi čovjek Tesle, Elon Musk, obećao kako će do kraja godine kompanija ostvariti profit, te kako im financijske injekcije više neće biti potrebne.
Financijski analitičari skeptični su, posebice nakon što je Tesla ponovno promašila planirani cilj proizvodnje 6.000 primjeraka Modela 3 tjedno.
Automotive News piše kako su se pojedinci čak bacili na računanje vrijednosti imovine koju bi Tesla mogla založiti u svrhu osiguravanja kreditne linije.
U Teslinom vlasništvu obje su tvornice automobila i baterija – Fremont i Gigafactory, no također i logo koji vrijedi milijarde dolara. Tesla ne bi bila prva kompanija koja je založila vlastiti logotip kako bi dobila jeftini kredit s niskom kamatnim stopom. Na ovaj potez odlučio se Ford u jeku krize hipotekarnih kredita.
Za kultni plavi oval Ford je dobio 8 milijardi dolara, te iz financijske stiske uspio izaći kao pobjednik, dok su GM i Chrysler morali posegnuti za predstečajnom nagodbom, takozvanim ‘Chapter 11’.
Hitin Anand, analitičar CreditSightsa vjeruje kako bi Teslin logo mogao biti procijenjen na polovicu ove vrijednosti, što bi američkom proizvođaču koji svake minute sprži oko 7.500 dolara, moglo produžiti životni vijek bar do kraja 2019.
tportal