-
Ministar Delić u Tuzli povodom obilježavanja Svjetskog dana sigurnosti i zdravlja na radu: Kontinuiran rad na promociji i unapređenju zaštite radnika - 4 hours ago
-
Održana vanredna sjednica Vlade Tuzlanskog kantona - 4 hours ago
-
Holandski hor ˝Slavuj˝ u Kući plamena mira - 6 hours ago
-
Bosanskohercegovački ministri za obrazovanje u radnoj posjeti u Turskoj - 6 hours ago
-
Veliki uspjeh učenika Richmond Park Međunarodne škole Tuzla na Federalnom takmičenju iz fizike - 6 hours ago
-
Više od 500 Tuzlaka uzelo učešće u velikoj ekološkoj akciji na jezeru Modrac - 24 hours ago
-
Gradonačelnik Lugavić razgovarao s učesnicima Akademije izvrsnosti BiH - 2 days ago
-
Obilježena 32. godišnjica manevarskih jedinica policije SJB Tuzla - apr 27, 2024
-
Obilježeno 30 godina postojanja i rada Organizacije porodica šehida i poginulih boraca grada Tuzle - apr 27, 2024
-
Amila Bećirović najbolja sportistkinja Tuzle za 2023. godinu - apr 27, 2024
Prosvjetni radnici i instituti u borbi za očuvanje kulturne baštine
Gete institut i Francuski institut u našem glavnom gradu, u saradnji sa Bošnjačkim institutom, organizirali su dvodnevni seminar za prosvjetne radnike iz 29 škola u Bosni i Hercegovini na temu: “Kulturno naslijeđe, mladi i inovacije: istaknuti značaj kulturne baštine Bosne i Hercegovine kroz umjetnički izraz”. Prezentaciju radova i predavanja imali su: dr. Susanne Braun iz Njemačke, gosp. Philippe Cieren iz Francuske, gosp. Siniša Šešum predstavnik BiH kao član komiteta UNESKO i Selma Karačević – Kapić iz Kantonalnog zavoda za zaštitu kulturno – historijskog i prirodnog naslijeđa Sarajevo.
Ekonomsko-trgovinska škola je poslala profesoricu dr. Mersadu Nuruddinu Agović koja je prisustvovala seminaru i učestvovala u radionicama za profesore. Po povratku sa seminara profesorica je prenijela utiske i podijelila učenicima zadaće. U cilju afirmacije i očuvanja kulturne baštine svoje zemlje, grada, okruženja i potrebe mladih za inovacijama, učenici su osmislili više originalnih načina prezentacije svojih kulturnih vrijednosti, od kojih je jedan, na primjer, pomoću, kofera koji bi služio kao svojevrsni ‘mini muzej’, u kojem bi se prenosili i prezentirali starinski predmeti i drugo. Također, učenici će raditi intervjue sa starijim osobama u kući i osobama koje se profesionalno bave izučavanjem i afirmacijom kulture, te bi i na taj način prenosili svoja saznanja jedni na druge.
Ovakvi projekti posvećuju pažnju i informiranja javnosti o kreativnim društvenim akcijama, njegovanju međukulturnih kontakata, podršci mnoštvu kultura na tlu Evrope, podsticaju inovacija mladih i razmjeni njihovih znanja i iskustava u oblasti nauke, kulture i umjetnosti.
A. M.