Projekat kampanje ”Budi ponosan, prepoznaj domaće” predstavljen je jučer privrednicima u Gradačcu i Srebeniku. Kako je u toku prezentacije naznačio direktor kampanje, Zlatko Berbić, od 10 potrošenih KM na domaći proizvod u BiH ostaje 8 KM, dok nakon kupovine uvezenog proizvoda ostanu samo dvije KM. Samo domaća proizvodnja odnosno svjesnost bh-a građana svih dobi da trebaju kupovati domaći proizvod, dovode do novih zapošljavanja, pune penzioni fond, omogućuju adekvatnu zdravstvenu zaštitu.
Vlada Tuzlanskog kantona i kantonalni premijer, Bego Gutić podržali su ovu četveromjesečnu kampanju koja je nekomercijalnog karaktera. Prva evaluacija predviđena je već za sredinu januara sljedeće godine. Uključujući Srebrenik i Gradačac, do sada je kampanja prezentirana u sedam od ukupno trinaest općina našeg kantona.
Organizatori kampanje ”Prepoznaj domaće, budi ponosan” pozivaju privrednike, ali i sve građane Tuzlanskog kantona da se pridruže ovoj, svojevsrnoj edukativnoj akciji, jer se njome ne štiti samo proizvođač, nego i potrošač. To su prepoznali i privrednici ove dvije općine, pa su i obećali podržati kampanju.
Kampanjom će se podizati svijest građana o korisnosti kupovine domaćih proizvoda, jačati veze kompanija sa Vladom TK kroz direktni dijalog i otvaranje dodtanih kontakt mogućnosti, povezati poduzetništvo i akademska zajednica, kreirati pozitivan poslovni ambijent i vratiti povjerenje građanima u vlastitu državu.
Među strateškim ciljevima kampanje jesu: samoodrživost i razvoj domaćih kompanija odnosno povećanje njihove konkurentnosti na evropskom putu.
aktuelno.ba