1)Gradsko vijeće Grada Tuzle konstatuje, da je potrebno intevizirati aktivnosti na tekućem održavanju puteva iz nadležnosti Grada Tuzla, prvenstveno na saniranju tzv. udarnih rupa.
. 2)Kako bi se postigli bolji rezultati u sanaciji tzv. udarnih rupa na putevima i realizaciji drugih komunalnih projekata, neophodno je kadrovski i tehnički ojačati Službu za komunalne poslove, izgradnju i pitanja mjesnih zajednica. Gradsko vijeće Grada Tuzle, traži da se dostave podaci o stanju kadrova, koji se mogu ustupiti Službi za komunalne poslove, izgradnju i pitanja MZ-ca , te da se obezbijede finansijska sredstva za prijem novih uposlenika (koji se ne mogu popuniti unutarnjom preraspodjelom), koji će raditi na projektima komunalne infrastrukture i drugim projektima i poslovima iz nadležnosti Službe za komunalne poslove, izgradnju i pitanja MZ-ca.
3)Gradsko vijeće Grada Tuzle smatra, da je sa ciljem bržeg otklanjanja tzv. udarnih rupa i saniranja lokalnih cesta iz nadležnosti Grada, potrebno primijeniti savremene metode saniranja puteva i preuzeti iskustva savremenih Evropskih gradova. Traži se od Gradonačelnika Grada Tuzle, da zaduži svoje saradnike da istražuju savremene metode i mašine koje su namijenjene sanaciji udarnih rupa na cestama iz nadležnosti Grada i ukoliko nedostaju sredstva za nabavku mašina zatraži pomoć prijateljskih gradova (ustupanje polovnih mašina ili drugi vid pomoći ).
4)Aktivnosti na sanaciji tzv.udarnih rupa na cestama iz nadležnosti Grada, trebaju biti okončane u najkraćem mogućem roku.
5)Traži se od Službe za komunalne poslove, izgradnju i pitanja mjesnih zajednica, da u roku od 30 (trideset), a najduže 45(četrdesetpet) dana dostavi informaciju o realizaciji komunalnih projekata na području grada Tuzle po mjesnim zajednicama, uključujući i komunalne projekte po principu sufinansiranja uz učešće građana u ovom mandatnom periodu u skladu sa usvojenim propisima iz ove oblasti.
6)Imajući u vidu trenutnu ekonomsku situaciju, sagledati mogućnosti dodatnih izvora finansiranja komunalnih projekata po mjesnim zajednicama (uzimanjem kredita ili na drugi pogodan način). Sagledati mogućnosti organiziranja referata, poslova i radnih jedinica unutar javnih preduzeća, koji bi radili na interventnom saniranju cesta i javnih površina iz nadležnosti grada i poslovima javne rasvjete.
7)Traži se od Koordinacijske radne grupe o pretpostavkama i načelima za realizaciju komunalnih projekata (GAP komisije), da iznađe modele stimulisanja svih građana kojih izmiruju dobrovoljno preuzete obaveze sufinansiranja komunalnih projekata uz učešće građana u skladu sa propisima.
8) Gradsko vijeće Grada Tuzle će tražiti sankcionisanje odgovornih, ukoliko se ne postupi sukladno zaključcima sa ove sedme redovne sjednice Gradskog vijeća.
9)Gradsko vijeće Grada Tuzle, traži od Službe za budžet i finansije, da prati zaključke Gradskog vijeća, koji se usvajaju, te iste u skladu sa mogućnostima ugradi u rebalans (izmjene i dopune) Budžeta Grada Tuzle prijedloge sadržane u zaključcima. Ovo obavještenje vam se dostavlja na znanje, a verificirane zaključke ćete dobiti po usvajanju skraćene verzije zapisnika sa sedme/redovne/ sjednice
Gradskog vijeća Tuzla održane dana 31.03.2015. godine. DOSTAVLJENO PREDSJEDAVAJUĆI 2 x Naslovu Jozo Nišandžić, prof. 1 x Vlada Federacije BiH 1 x Stručna služba za poslove Gradonačelnika i koordinaciju rada gradskih službi 1 x Služba civilne zaštite 1 x Služba interne revizije 1 x GAP Komisija 1 x Gradsko pravobranilaštvo Grada Tuzla 1 x Evidenciji 1 x a/
aktuelno.ba