Na danas održanoj sjednici Vlada je donijela Odluku o registru zaposlenih u institucijama Tuzlanskog kantona. Registar je jedinstvena evidencija podataka o licima zaposlenim na određeno i neodređeno vrijeme u institucijama koja se vodi u elektronskom obliku, a današnjom odlukom određen je sadržaj i način njegovog vođenja, obaveza unosa podataka i rokovi, vođenje i upravljanje Registrom, pristup podacima iz Registra, period korištenja podataka, odgovornost za autentičnost i tačnost podataka i druga pitanja koja se odnose na Registar. Naime, Strategijom za borbu protiv korupcije 2021-2024. i Akcionim planom za provođenje Strategije predviđene su i aktivnosti uspostavljanja proaktivne transparentnosti i uspostavljanje sistema za otkrivanje korupcijskog ponašanja u javnim institucijama, razvijanje, promovisanje i provođenje preventivne antikorupcijske aktivnosti u javnom i privatnom sektoru te digitalizacija antikorupcije sa ciljem unapređenja međusobne komunikacije i saradnje. S tim u vezi, donošenje današnje odluke i uspostava Registra dodatni je iskorak u smjeru realizacije mjera definisanih Strategijom. Današnja odluka primjenjuje se na sve osobe zaposlene u organima uprave, upravnim organizacijama, uredima i službama koje osnivaju kantonalni organi, zavodima, agencijama, direkcijama, kao i javnim ustanovama, javnim preduzećima i drugim subjektima čiji je osnivač ili suosnivač Tuzlanski kanton ili je nakon osnivanja Kanton preuzeo osnivačka ili suosnivačka prava, te privrednim društvima u kojima Kanton učestvuje kao dioničar ili udjeličar sa procentom učešća više od 50%.
aktuelno.ba