-
Počelo otklanjanje opasnog otpada iz bivšeg HAK-a - 10 hours ago
-
Održana 21. redovna sjednica Skupštine Tuzlanskog kantona - 11 hours ago
-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 1 day ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 1 day ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 1 day ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 2 days ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 2 days ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 2 days ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - mar 26, 2024
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - mar 26, 2024
Saopštenje predsjedavajuće Gradskog vijeća
Danas je održana 6. vanredna sjednica Gradskog vijeća Tuzla, na kojoj su se vijećnici elektronskim putem izjasnili o četiri tačke dnevnog reda.
U okviru prve tačke dnevnog reda razmatrana je i usvojena Odluka o izmjenama i dopunama Budžeta Grada Tuzle za period 01.01. do 31.12. 2020. godine. Rebalansom Budžeta Grada Tuzle obezbijeđeno je preko dva miliona KM za poduzimanje mjera u borbi protiv pandemije i za otklanjanje posljedica pandemije. Radi se o nabavci zaštitnih sredstvava, sredstava dezinfekcije, pomoći građanima u nabavci hrane i različitim potrebama građana. Ovo je jedan u nizu rebalansa koji će uslijediti, a koji će biti usmjereni za borbu protiv pandemije i otklanjanje socijalnih i ekonomskih posljedica pandemije.
U sklopu druge tačke dnevnog reda, vijećnici su usvojili Odluku o pojednostavljenju procesa pribavljanja dokumentacije u postupku ostvarivanja prava na jednokratne novčane pomoći iz Budžeta Grada Tuzle za vrijeme trajanja stanja nesreće uzrokovanog pojavom koronavirusa.
Na trećoj tački dnevnog reda razmatrana je i usvojena Odluka o privremenom oslobađanju plaćanja zakupnine za poslovne prostore koji su u vlasništvu Grada Tuzle. Razmatran je i usvojen zaključak-preporuka javnim preduzećima i javnim ustanovama čiji je osnivač Grad Tuzla (npr Inkubator Lipnica, BIT Centar, Centar za kulturu, itd.), da u cilju ublažavanja ekonomskih posljedica nesreće izazvane pojavom koronavirusa donesu odgovarajuće odluke o oslobađanju od plaćanja zakupnine za prostore koje iznamljuju.
Također, razmatrana je i usvojena Odluka o privremenom oslobađanju od obaveze plaćanja:
a) komunalne naknade za 2020. godinu za fizička i pravna lica, kao i za druge pravne subjekte kojima je utvrđena obaveza plaćanja komunalne naknade;
b) naknade za zauzimanje javnih površina korisnicima kojima je naredbom Federalnog štaba civilne zaštite zabranjeno obavljanje djelatnosti,
c) zakupnine za korištenje prostora u evidenciji mjesnih zajednica na prostoru Grada Tuzle,
d) naknade za korištenje taksi stajališta.
U narednom periodu Gradsko vijeće Tuzla će u skladu sa potrebama i prioritetima vezanim za stanje nesreće, raditi u kontinuitetu i donositi odluke koje su u interesu svih građana Tuzle.
aktuelno.ba