Nakon završene sjednice Kolegija gradonačelnika Grada Tuzle, na kojoj je razmatrana Informacija o požaru na Velikoj pijaci u Tuzli,usvojeni su sljedeći zaključci sa prijedlogom mjera.
1.Povodom požara, koji se desio na lokalitetu Velike pijace u Tuzli, očekuje se da će nadležni pravosudni i policijski organi, uključujući i nadležne iz protivpožarnog inspektorata promptno okončati istragu i objaviti njene rezultate, kako bi što prije nadležni iz “Tržnica i pijaca” d.o.o. Tuzla mogli krenuti u daljnje aktivnosti na normalizaciji stanja na Velikoj pijaci u Tuzli.
2.Čim nadležni pravosudni i policijski organi dozvole ulazak na Veliku pijacu, odmah će “Tržnice i pijace” d.o.o. Tuzla, u saradnji sa JKP “Komunalac” Tuzla i po potrebi drugim javnim preduzećima, čiji je osnivač Grad Tuzla, krenuti u raščišćavanje lokaliteta Velike pijace, kako bi se moglo što prije nastaviti sa radom, odnosno obavljati djelatnost pijaca.
3.Grad Tuzla će obezbijediti interventna sredstva neophodna za tekuće poslovanje i otklanjanje štetnih posljedica, a Gradonačelnik, koji je na to ovlašten Zakonom i Odlukom o izvršavanju Budžeta Grada Tuzla će kroz odluku o prestruktuiranju rashoda Budžeta Grada Tuzla za 2019. godinu (unutrašnju preraspodjelu) obezbijediti dodatnih 55.000 KM sa namjenom osiguranja kontinuiteta osnovne djelatnosti “Tržnica i pijaca” d.o.o. Tuzla.
4.Kada su u pitanju korisnici usluga “Tržnice i pijace” d.o.o. Tuzla, istima će ili na slobodnim prostorima na Velikoj pijaci ili na prostoru Tržnice “Istok” (tzv. Mala pijaca) biti omogućeno besplatno korištenje štandova u periodu od 4 (četiri) mjeseca.
- 5. Osim naprijed navedenog, korisnicima usluga “Tržnice i pijace” d.o.o. Tuzla, bit će obezbijeđena interventna novčana pomoć sa pozicija Službe za ekonomski razvoj i društvene djelatnosti u skladu sa članom 15. do 18. Pravilnika o kriterijima i postupku za ostvarivanje prava na proširene oblike socijalne pomoći u Gradu Tuzla (Službeni glasnik Općine Tuzla”, broj 11/10 i 2/11 i “Službeni glasnik Grada Tuzla”, broj 1/17) i to u iznosu 1.000 KM po korisniku.
6.Nakon što se dobije konačan izvještaj o nastaloj šteti, razmatrat će se i druge dodatne mjere pomoći.
Gradska uprava
aktuelno.ba