-
Gradonačelnik Lugavić podržao otvaranje Roditeljske kuće za djecu oboljelu od raka - 4 mins ago
-
Saopštenje Ministarstva pravosuđa i uprave TK - 14 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađeno i oduzeto oko 9 kg droge, jednom licu oduzeta sloboda - 2 days ago
-
BKC Tuzla: Prva repriza predstave za djecu „Pipi Duga Čarapa” u petak 26. aprila - 2 days ago
-
U radnoj posjeti Upravi policije boravili međunarodni policijski atašei i predstavnici delegacije Evropske Unije - 2 days ago
-
Praznik rada: Neradni dani su 1. i 2. maj - 2 days ago
-
O realizaciji Altas Partnerskap programa razgovarano u kabinetu ministra Omerovića - 2 days ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Uspješno okončana kampanja “Poštuj život, ne oružje” FOTO - 2 days ago
-
Objavljen Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja - 2 days ago
-
Otvoren poziv za apliciranje iz Fonda raspoloživog za podršku investicijama iz dijaspore „Lokalni dijasporski investicijski fond“ - 2 days ago
Produženo radno vrijeme šalter sale u Tuzli
Na osnovu ukazane potrebe, Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona obavještava građane da će od danas 24.10.2023. godine biti organizovano produženo radno vrijeme šalter sale ( šalter za izdavanje ličnih dokumenata ) Odsjeka za administraciju Tuzla u dvije smjene, tako da će radno vrijeme trajati od 07,30 sati do 19,00 sati ( radnim danima ).
Cilj donošenja ovakve odluke je da se smanje gužve uzrokovane povećanim brojem zahtjeva za izdavanje “CIPS” obrazaca kao dijela obavezne dokumentacije potrebne za ostvarivanje prava na osnovu Javnog poziva koji je uputilo Federalno ministarstvo rada i socijalne politike za dodjelu sredstava s pozicije tekućeg transfera drugim razinama vlasti i fondovima – podrška Europske unije Bosni i Hercegovini u cilju ublažavanja negativnog socio-ekonomskog utjecaja energetske krize.
Produženo radno vrijeme ostaje na snazi do izmjena okolnosti koje su uticale na njeno donošenje, o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena.
aktuelno.ba