-
Održan sastanak Organizacionog odbora 19. Internacionalnog bienalnog festivala portreta INTERBIFEP-a - 18 hours ago
-
Ministar Omerović primio pobjednike na kantonalnom takmičenju „Projekt građanin“ - 18 hours ago
-
Vlada TK: Neka se vječno pamte branioci Brčanske Malte - 18 hours ago
-
Zlatni štit boračkih organizacija Tuzle za Mensura Alića - 1 day ago
-
Uručene zahvalnice za kontinuirani doprinos u procesu naučno-istraživačkog rada - 2 days ago
-
Promovisan Zbornik radova ” Istorijat osnivanja i formiranja jedinica u odbrani Tuzle i BiH od agresije 1992-1995. godina” - 2 days ago
-
Zlatna medalja za hor Lege Artis na „Majskim horskim svečanostima“ u Bijeljini - 2 days ago
-
Ambasador Sattler susreo se s gradonačelnikom Lugavićem - 2 days ago
-
U Gradskoj upravi Tuzle održana četvrta sjednica Gradskog štaba civilne zaštite - 2 days ago
-
450.000 KM projekte unaprjeđenja turističke infrastrukture - 2 days ago
Privrednici u Srebreniku i Gradačcu podržali kampanju „Prepoznaj domaće, budi ponosan“
Projekat kampanje ”Budi ponosan, prepoznaj domaće” predstavljen je jučer privrednicima u Gradačcu i Srebeniku. Kako je u toku prezentacije naznačio direktor kampanje, Zlatko Berbić, od 10 potrošenih KM na domaći proizvod u BiH ostaje 8 KM, dok nakon kupovine uvezenog proizvoda ostanu samo dvije KM. Samo domaća proizvodnja odnosno svjesnost bh-a građana svih dobi da trebaju kupovati domaći proizvod, dovode do novih zapošljavanja, pune penzioni fond, omogućuju adekvatnu zdravstvenu zaštitu.
Vlada Tuzlanskog kantona i kantonalni premijer, Bego Gutić podržali su ovu četveromjesečnu kampanju koja je nekomercijalnog karaktera. Prva evaluacija predviđena je već za sredinu januara sljedeće godine. Uključujući Srebrenik i Gradačac, do sada je kampanja prezentirana u sedam od ukupno trinaest općina našeg kantona.
Organizatori kampanje ”Prepoznaj domaće, budi ponosan” pozivaju privrednike, ali i sve građane Tuzlanskog kantona da se pridruže ovoj, svojevsrnoj edukativnoj akciji, jer se njome ne štiti samo proizvođač, nego i potrošač. To su prepoznali i privrednici ove dvije općine, pa su i obećali podržati kampanju.
Kampanjom će se podizati svijest građana o korisnosti kupovine domaćih proizvoda, jačati veze kompanija sa Vladom TK kroz direktni dijalog i otvaranje dodtanih kontakt mogućnosti, povezati poduzetništvo i akademska zajednica, kreirati pozitivan poslovni ambijent i vratiti povjerenje građanima u vlastitu državu.
Među strateškim ciljevima kampanje jesu: samoodrživost i razvoj domaćih kompanija odnosno povećanje njihove konkurentnosti na evropskom putu.
aktuelno.ba