-
U toku postavljanje zaštitne ograde duž pješačko-biciklističke staze na potezu od OŠ “Novi Grad” prema zgradi Glavne pošte - 5 hours ago
-
U UKC Tuzla uspješno obavljene transplantacije jetre i rožnice - 5 hours ago
-
Manifestacijom „Shakespeare Day“ obilježen Svjetski dan knjige i autorskih prava - 1 day ago
-
U srijedu promocija knjiga prof. Mehmedalije Hadžića - 1 day ago
-
U Gradskoj upravi upriličen prijem za ambasadora Velike Britanije NJ.E. Julian Reilly - 1 day ago
-
Sanacija posljedica prošlogodišnjih poplava u Teočaku - 1 day ago
-
50.000 KM za razvoj i unaprjeđenje javne tržišne infrastrukture - 1 day ago
-
Utvrđeni kriteriji za raspodjelu 2,1 milion KM za podršku sportu VIDEO - 1 day ago
-
FMT: Radnici u trgovinama korak bliže neradnoj nedjelji - 1 day ago
-
Ambasador Velike Britanije posjetio Tuzlanski kanton - 1 day ago
Osigurano 2.100.000 KM za projekte vodosnabdijevanja u mjestu Tinja
Gradska uprava Srebrenika potpisala je ugovor sa predstavnicima Intesa San Paolo banke, koja je po raspisanom međunarodnom tenderu izabrana kao najpovoljniji kreditni ponuđač za rješavanje dugogodišnjeg problema nedostatka pitke vode na mjesnom području Tinje.
Ukupan finansijski iznos ugovora, koji su potpisali gradonačelnik Srebrenika Nihad Omerović i predstavnik Intesa San Paolo banke Edvin Bojagić, iznosi 2.100.000 KM sa rokom otplate od 96 mjeseci, sa uključenim grejs periodom od 12 mjeseci i kamatnom stopom od 2,563 posto.
– Već u petak ćemo na žiro računu imati operativna finansijska sredstva namijenjena za rješavanje problema vodosnabdijevanja prvenstveno mjesnog područja Tinja kao i ostalih naselja u kojima postoji problem snabdijevanja pitkom vodom – kazao je gradonačelnik Omerović.
Zaduženje, kako navodi, ni u kom slučaju neće ugroziti likvidnost i tekuće potrebe gradskog budžeta, niti bitno opteretiti ostale planirane infrastrukturne projekte.
Radovi na terenu počet će za nekoliko dana čime će se dugogodišnji problem sa napajanjem pitkom vodom mještana Tinje i okolnih naselja konačno riješiti, saopćeno je iz Gradske uprave Srebrenika.