O značaju kupovine domaćih proizvoda razgovarano u Tuzli i Lukavcu

Rental Travel

Jučerašnjim promocijama u Tuzli i Lukavcu Vlada Tuzlanskog kantona, marketinška agencija „Koloseum“ i Kantonalna privredna komora Tuzla nastavili su promociju medijske kampanje „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“. Glavni cilj ovog medijskog projekta, koji treba i zvanično započeti polovinom mjeseca septembra, jeste upoznavanje javnosti sa domaćim proizvođačima i njihovim proizvodima, te edukacija građana o koristima koje donosi kupovina i korištenje domaćih umjesto uvoznih robnih marki i proizvoda.

Reha Centar

„Kada bi svaki građanin mjesečno odabrao samo 10 maraka više domaćih umjesto uvoznih proizvoda, to bi značilo novih 480 miliona KM našoj privredi, a time i nova radna mjesta, sigurnije i stabilnije penzione fondove, bolje zdravstvo, školstvo i td.“ istakao je tokom prezentacije direktor Koloseuma Zlatko Berbić.

Mi smo i danas podcrtali strateško opredjeljenje Vlade TK, da djelujemo partnerski sa našim privrednicima u rješavanju onih njihovih problema za koje je kantonalna vlada nadležna, ili da pomognemo u rješavanju svega onoga što nije u našoj direktnoj nadležnosti“ riječi su ministra razvoja i poduzetništva Nermina Hodžića, koji je osim premijera TK Bege Gutića na prezentaciji predstavljao Vladu TK.

Prisutni privrednici pohvalili su rad Vlade ističući da u dosadašnjem periodu kantonalna vlada svoje aktivnosti, kada je u pitanju privreda, provodi vrlo profesionalno.

„Kao domaća kompanija mi ćemo se sigurno uključiti u ovaj projekat. Drago mi je da sve ovo započinjemo sa jednom pozitivnom atmosferom i dobrom saradnjom sa Vladom TK, te očekujemo da će ovo biti uspješan projekat“ rekao je vlasnik mesne industrije „Menprom“ Mensur Alić.

Slijedeće sedmice delegacija Vlade i agencije „Koloseum“ će projekat „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ predstaviti i u ostalim općinama Tuzlanskog kantona.

aktuelno.ba

Komentari

Komentara