-
Iz Budžeta Grada Tuzle podržano 185 aplikanata za poboljšanje energijske efikasnosti i smanjenje aerozagađenja - 3 hours ago
-
FS BIH najavio moguće loše vijesti za navijače, upitno prisustvo na meču Njemačka – BiH - 5 hours ago
-
Javna debata “Sučeljavanje mladih kandidata za Gradsko vijeće” - 5 hours ago
-
Sutra u Lukavcu naučni skup „Integrativni pristupi u prevenciji i liječenju ovisnosti: Duhovni, zdravstveni i društveni aspekti“ - 5 hours ago
-
Rezervišite svoje mjesto, ulaz je besplatan: Hor Männerstimmen Basel u subotu stiže u BKC Tuzla - 5 hours ago
-
Ministar Damir Gazdić ugostio predstavnike OFK ,,Sloboda” Tuzla – osvajače KUP-a BiH u fudbalu u kategoriji juniori - 6 hours ago
-
Apel Vladi Federacije BiH za rješavanje statusa JZU UKC Tuzla - 8 hours ago
-
Glasajte pomoću skenera, dođite na simulaciju! - 8 hours ago
-
Vlada FBiH: Doneseni zaključci s ciljem poboljšanja položaja penzionera - 1 day ago
-
Grad Tuzla pokrenuo zvaničnu Facebook stranicu radi veće transparentnosti i unapređenja komunikacije s građanima - 1 day ago
Misija OSCE-a u BiH objavila izvještaj o nazivima škola, simbolima i manifestacijama u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini
Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini objavila je danas, 27. decembra 2021. godine, izvještaj: „Školski nazivi, simboli i manifestacije u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini: presjek stanja i preporuke“.
Izvještaj procjenjuje stepen nazadovanja u proteklom periodu, i naglašava neophodnost suočavanja s praksama isključivanja u vezi sa školskim nazivima, simbolima i manifestacijama, zasnovano na praćenju dešavanja u više od 2.000 centralnih i područnih škola širom BiH, koje Misija redovno provodi.
„Škole u BiH su javni prostori u kojima se sva djeca moraju osjećati prijatno i dobrodošlo i nikada se ne smiju koristiti u političke svrhe“, istakla je ambasadorica Kathleen Kavalec, šefica Misije OSCE-a u Bosni i Hercegovini. „Isto tako, nazive škola, simbole i manifestacije ne bi trebalo koristiti za stvaranje podjela ili kao priliku za isključivanje nekih učenika ili učenica. Kvalitetno obrazovanje zahtijeva inkluzivnu atmosferu kojom se poštuju prava i porijeklo sve djece.”
Izvještaj sadrži i skup preporuka različitim nivoima vlasti, ključnim donosiocima odluka i upravama škola za odlučne akcije pomoću kojih bi se osiguralo da školsko okruženje bude prikladno i gostoljubivo za sve učenike.
U skladu sa svojim mandatom, Misija će nastaviti pružati podršku obrazovnim vlastima u BiH u razvoju inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja, kao i u promoviranju nediskriminacije, poštovanja različitosti, međusobnog razumijevanja i saradnje, saopćeno je.
aktuelno.ba