-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 4 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 10 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 10 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 10 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 11 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 11 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 11 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 11 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Mirza Tupajić SDA: Inicijative za bolji i bezbjedniji saobraćaj u Tuzli
Na sjednici Gradskog vijeća Tuzla, vijećnik SDA Mirza Tupajić podnio je dvije inicijative prema nadležnim gradskim službama, a obje se tiču saobraćajne infrastrukture.
Prva se odnosi na izgradnju kružnog toka u MZ Tušanj gdje se spajaju ulice: VI Bosanska, Pašage Mandžića, Meše Selimovića i Tušanj.
Naime, na navedenoj raskrsnici je izuzetno frekventan saobraćaj, te bi izgradnja navedenog kružnog toka olakšala funkcionisanje saobraćaja, kao i uljepšala ovaj infrastrukturno zapostavljeni dio grada.
Druga inicijativa je za hitno postavljanje vibrirajućih traka na regionalnoj saobraćajnici M-4 u ulici „Treće tuzlanske brigade“, a u obrazloženju iste stoji:
“Na pomenutoj saobraćajnici M-4 u ulici „Treće tuzlanske brigade“ u posljednjih pet godina desile su su mnogobrojne saobraćane nesreće uzrokovane neprilagođenom i nesavjesnom vožnjom. Svjedoci smo, da su se u proteklih dvadesetak dana desile dvije teške saobraćajne nesreće sa jednim smrtnim slučajem. Podsjetit ću da je prije nekoliko dana na istoj ovoj dionici puta udarena pješakinja, koja je od posljedica udara i preminula u Univerzitetskom kliničkom centru Tuzla. Dakle, kao Gradsko vijeće Grada Tuzla dužni smo reagovati u ovakvim prilikama i smatram da usporivači brzine u vidu “vibrirajućih traka” na ovoj saobraćajnici bi zasigurno smanjili broj nesreća”.
Neosporno je da bi realizacijom i jedne i druge inicijative bezbjednost saobraćaja u Tuzli bila podignuta za bar jednu stepenicu više.
M.T