-
Delegacija Vlade Federacije BiH posjetila Grad Tuzlu: Razgovarano o razvoju infrastrukture i turizma - 5 hours ago
-
Premijer Halilagić „s obrazom“ otputovao u Brisel - 5 hours ago
-
Lumiwings prodao 600 karata iz Tuzle za manje od 24 sata - 8 hours ago
-
Najava događaja: Edukacija za instukture vožnje, predavače i ispitivače okupit će preko 300 sudionika iz Bosne i Hercegovine - 8 hours ago
-
Informacija o otvorenom “Javnom pozivu za učešće u IMPAKT Akceleratoru na području Tuzlanskog kantona” - 8 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja Međunarodnog dana osoba s invaliditetom - 11 hours ago
-
Radovi na interventnoj sanaciji klizišta u naselju Bakaluše, MZ Dokanj - 11 hours ago
-
Decembar u BKC Tuzla donosi nove predstave, koncerte, plesne večeri… - dec 1, 2023
-
Obilježen jubilej, 30. godišnjica formiranja 212/222. bosanske oslobodilačke brigade - dec 1, 2023
-
Premijer TK Irfan Halilagić: Aerodrom Tuzla i njegov razvoj strateški element i projekat Tuzlanskog kantona VIDEO - dec 1, 2023
Mirza Teletović na Facebooku predstavio ‘novi brend’?!
Tri poena koja je kapiten bh. reprezentacija Mirza Teletović postigao na Eurobasketu u Sloveniji čitatelji portala FIBA.com izabrali polovinom decembra 2013. godine su za najluđi koš postignut na kontinentalnim prvenstvima.
Koš kapitena naše reprezentacije skupio je ukupno 1164 glasa i niko mu nije bio ni blizu po tom broju.
Na svom Facebook profilu Teletović je večeras predstavio “novi brend: majicu s'parkinga”.
Za samo deset minuta preko 1.800 fanova “lajkalo” je fotografiju koju je kapiten bh. reprezentacija podijelio na Facebooku.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/av)