-
Gradonačelnik Lugavić potpisao 22 ugovora o dodjeli subvencije upraviteljima zgrada, ukupne vrijednosti 162.352,91 KM - 4 hours ago
-
Obavještenje o početku izvođenja radova na sanaciji kolovoza u ulici Đure Đakovića u MZ Ši Selo - 9 hours ago
-
Vjetrenica na UNESCO-vom popisu svjetske baštine - 10 hours ago
-
Kantonalno tužilaštva TK: Općinski sud Gračanica je objavio prvostepenu, a ne pravosnažnu presudu u predmetu „Rudnik soli“ Tuzla - 10 hours ago
-
Hronika 14. Kaleidoskopa: Počeo muzički dio programa festivala - 10 hours ago
-
Konkursi/oglas za prijem zaposlenika u osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona - 10 hours ago
-
Prezentovane poslovne ideje mladih iz Tuzle - 10 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 27. jula – Dana ustanka naroda i narodnosti Bosne i Hercegovine - 10 hours ago
-
Udruženje traheotomiranih osoba Tuzla: Kontinuirana podrška onkološkim pacijentima - 1 day ago
-
Započela je realizacija projekta „Sport Facilities Green Energy“ – SINERGY u Tuzli - 1 day ago
Mirza Teletović na Facebooku predstavio ‘novi brend’?!
Tri poena koja je kapiten bh. reprezentacija Mirza Teletović postigao na Eurobasketu u Sloveniji čitatelji portala FIBA.com izabrali polovinom decembra 2013. godine su za najluđi koš postignut na kontinentalnim prvenstvima.
Koš kapitena naše reprezentacije skupio je ukupno 1164 glasa i niko mu nije bio ni blizu po tom broju.
Na svom Facebook profilu Teletović je večeras predstavio “novi brend: majicu s'parkinga”.
Za samo deset minuta preko 1.800 fanova “lajkalo” je fotografiju koju je kapiten bh. reprezentacija podijelio na Facebooku.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/av)