-
Održana konferencija ‘Saradnjom za istinu, dijalog i budućnost’ u memorijalnom centru Srebrenica - 18 mins ago
-
Predložena mjera pritvora za Ranka Davidovića (35) iz Trebinja - 30 mins ago
-
Transferi boračkoj kategoriji veći od četiri miliona KM - 2 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Oduzeto oko 70 kg opojne droge - 2 hours ago
-
Redefinisanje mogućnosti isplate pomoći zbog inflatornog rasta cijena - 2 hours ago
-
Pomoć Vlade TK u izmirenju doprinosa za zaposlenike u „Kuli“ Gradačac - 2 hours ago
-
Počelo otklanjanje opasnog otpada iz bivšeg HAK-a - 22 hours ago
-
Održana 21. redovna sjednica Skupštine Tuzlanskog kantona - 23 hours ago
-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 2 days ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 2 days ago
Mirza Teletović na Facebooku predstavio ‘novi brend’?!
Tri poena koja je kapiten bh. reprezentacija Mirza Teletović postigao na Eurobasketu u Sloveniji čitatelji portala FIBA.com izabrali polovinom decembra 2013. godine su za najluđi koš postignut na kontinentalnim prvenstvima.
Koš kapitena naše reprezentacije skupio je ukupno 1164 glasa i niko mu nije bio ni blizu po tom broju.
Na svom Facebook profilu Teletović je večeras predstavio “novi brend: majicu s'parkinga”.
Za samo deset minuta preko 1.800 fanova “lajkalo” je fotografiju koju je kapiten bh. reprezentacija podijelio na Facebooku.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/av)