-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađeno i oduzeto oko 9 kg droge, jednom licu oduzeta sloboda - 9 hours ago
-
BKC Tuzla: Prva repriza predstave za djecu „Pipi Duga Čarapa” u petak 26. aprila - 10 hours ago
-
U radnoj posjeti Upravi policije boravili međunarodni policijski atašei i predstavnici delegacije Evropske Unije - 10 hours ago
-
Praznik rada: Neradni dani su 1. i 2. maj - 11 hours ago
-
O realizaciji Altas Partnerskap programa razgovarano u kabinetu ministra Omerovića - 12 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Uspješno okončana kampanja “Poštuj život, ne oružje” FOTO - 12 hours ago
-
Objavljen Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja - 12 hours ago
-
Otvoren poziv za apliciranje iz Fonda raspoloživog za podršku investicijama iz dijaspore „Lokalni dijasporski investicijski fond“ - 12 hours ago
-
Poziv na akciju čišćenja i druženje na obali jezera Modrac u nedelju, 28. aprila - 12 hours ago
-
Parne lokomotive sa TK u funkciji razvoja lokalnog turizma - 12 hours ago
Kompjuterskom igricom protiv demencije
Igrica za vježbanje mozga, koja smanjuje rizik od razvoja demencije za 29 odsto, prva je linija odbrane od ovog poremećaja, rezultati su desetogodišnjeg istraživanja.
Kod ispitanika koji su završili 15 ciklusa ove kompjuterske igrice u posljednjih deset godina utvrđena je šansa od 5,9 odsto za razvoj demencije.
Što osoba više igra igricu, rizik postaje sve manji, kažu naučnici, piše “Dejli mejl”.
“Vježba brzine obrade podataka rezultovala je smanjenjem rizika od demencije u periodu od deset godina u prosjeku za 29 odsto u odnosu na kontrolne parametre”, rekao je autor projekta DŽeri Edvards sa Univerziteta Južne Floride.
On je dodao da je potrebno ispitati koliko je potrebno vježbati da bi se dobili najbolji rezultati.
Ova igrica poznata pod nazivom “Dvostruka odluka”, a funkcioniše tako što se od igrača traži da fokusira pažnju na centralni predmet, kao što je automobil. Igrač prati ili gleda u ekran sa centralnim predmetom, a tu su i periferne distrakcije kao što je drugi automobil.
Igrač mora da ostane fokusiran na centralni predmet. Kako igra odmiče, predmeti na ekranu se pokreću brže ili postaju manji.
Kasnije se pojavljuju i druga ometajuća vozila kako igra postaje složenija.
Pokazalo se da igra drži mozak “oštrim” i aktivnim, iako nije sasvim jasno kako.
U istraživanju su učestvovale 2.802 zdrave odrasle osobe stare u prosjeku 74 godine na šest mjesta u SAD.
BHRT