-
Za 7 infrastrukturnih objekata javne namjene izdvojeno 1,5 miliona KM - 1 day ago
-
20 prosvjetnih radnika primilo priznanja povodom Svjetskog dana učitelja - 1 day ago
-
UKC Tuzla: Saopštenje za javnost - 1 day ago
-
Iskrena sućut Vlade TK zbog tragedije u Hercegovini - 1 day ago
-
Vanredni sastanak u Gradskoj upravi Tuzla – Pripreme za pomoć ugroženim područjima uslijed nepogoda - 1 day ago
-
Obavještenje Gradske izborne komisije Tuzla - 1 day ago
-
Svečani početak akademske 2024/2025. na Univerzitetu FINRA Tuzla - okt 3, 2024
-
Položen kamen temeljac za izgradnju Kampusa Univerziteta u Tuzli - okt 3, 2024
-
Vlada TK: Za infrastrukturne objekte javne namjene 1,4 miliona KM - okt 3, 2024
-
U UKC Tuzla obilježen “Zlatni septembar” - okt 3, 2024
Kako prepoznati one koji govore istinu i kojima možemo vjerovati
Jedna riječ koju iskreni vođe nikad ne koriste jest povjerenje. Oni su već zadobili naše povjerenje i potvrđuju da smo donijeli dobru odluku putem svojih akcija. Ako pak netko nije poznat kao vođa kojemu drugi vjeruju, treba znati da nikad nije prekasno da počne mijenjati percepciju javnosti. Iako to zahtijeva vremena i puno truda, isplati se, a evo i nekoliko karakteristika koje je potrebno posjedovati:
Transparentnost
Osoba koja je zadobila tuđe povjerenje govori čisto i iskreno, misli ono što govori i ljudi smatraju da im ništa ne skriva, pa joj automatski više i vjeruju.
Nesebičnost
Bitno je prvo misliti na druge, jer svi koji pokažu da će učiniti sve potrebno za druge, pridobit će veliko povjerenje. Ponašanje će pokazati pravu motivaciju, a zaposlenici ili sljedbenici će shvatiti da mogu vjerovati takvoj osobi i pratiti je.
Zasluge
Ponekad je vođi potrebno da mu priznaju sve njegove zasluge, ali istina je da će više pokazati da je sposoban ako dopusti da drugi ‘bljesnu’ prije njega. Ljudi moraju znati da pravi vođa neće biti egocentrik koji će željeti svu pozornost, već osoba koja će rado podijeliti zasluge za postignuća s drugima.
Zadobivanje povjerenja ne događa se preko noći, a iskreni vođe ni ne uzimaju tu odgovornost olako. Također su svjesni da je povjerenje lako izgubiti, a teško ponovno pridobiti, zato paze da se stalno iznova dokazuju i da ne pogaze svoja obećanja.
(Business Insider- aktuelno.ba)